Avatar billede ekpa Nybegynder
11. februar 2002 - 16:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hustler søges:

Ja, jeg er ved at lave en serviceportal, for alle mennesker der har behov for at gå i byen i ny og næ.

Jeg søger i den forbindelse en person der gider at arbejde sammen med mig på lige fod og få serviceportalen til at fungere optimalt og det derfor være en god idé hvis du kunne lave en sober hjemmeside.

Der er nogle delmål i dette projekt og et af dem er at arrangere koncerter og fester. Det er dog ikke udelukkende fester for unge.

Der er allerede sponsorkontakter på benene, men langt fra dem alle!

Du skal bo i Østjylland!

Avatar billede mrandersdk Nybegynder
12. februar 2002 - 13:56 #1
jeg vil gerne høre mere
mr.anders@mail1.stofanet.dk
Avatar billede foxmulder Nybegynder
04. marts 2002 - 20:09 #2
Send mig en mail, jeg vil også gerne høre mere.

pape@post1.tele.dk
Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
06. marts 2002 - 16:54 #3
hvor gammel skal man være. jeg bor i København men er interesseret
mit ICQ nummer 152559661
Avatar billede ekpa Nybegynder
06. marts 2002 - 19:13 #4
Beklager, arbejdet skal være rettet mod Østjylland først og fremmest, men ellers tak for din henvendelse!
Avatar billede zupastar Nybegynder
13. marts 2002 - 10:58 #5
Jeg er fra Kolding!

icq:107061828
msn:tthorlacius@hotmail.com
tkt@mailme.dk
Avatar billede cool-wil Nybegynder
10. april 2002 - 22:39 #6
kontakt mig lige via wil@asio.dk
jeg har mange kontakter i østjylland, ang fester, booking, udstyr osv

vil meget gerne høre lidt mere om dit projekt
wil/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
10. april 2002 - 22:39 #7
uni: 27900125
Avatar billede justdoit Nybegynder
22. april 2002 - 22:27 #8
Lyder spændende, du kan også kaste min en mail hvis der bliver mere om det - jeg er fra Århus og læser til Multimediedesigner

micky_007@hotmail.com
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2002 - 20:37 #9
Lukketid?