Avatar billede casper2 Nybegynder
10. februar 2002 - 20:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Me & XP i netværk

Jeg har to computere, den ene kører XP den Anden ME, jeg har lavet en diskette der installere netværk på computeren med Me, og computerne kan også se hinanden.
men......men de kan ikke få adgang til hinanden.
Hvad kan det skyldes, og hvordan laver jeg det om???
Avatar billede jedimaster Nybegynder
10. februar 2002 - 21:05 #1
Hvordan har du valgt at kører internet forbindelse fra ME windows, da du lavede installationsdisketten??

Hvis du har valgt at kører delt internet, så lad vær med det. Vælg at du ikke kører internet fra Me computeren. Når du så har valgt det via "opret netværks installationsdiskette", opretter du bare en internet forbbindelse manuelt.
Avatar billede jedimaster Nybegynder
10. februar 2002 - 21:06 #2
Hvis du forstår....
Avatar billede resten Nybegynder
10. februar 2002 - 21:32 #3
Har du tjekket den interne firevall i xp?
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
11. februar 2002 - 00:13 #4
Du skal gøre "Dele" mapperne som den ene maskine skal have adgang til ..
Avatar billede casper2 Nybegynder
11. februar 2002 - 15:27 #5
jeg har ingen firewall og der er deling.
Jeg prøver lige det der med installationsdisketten...
Avatar billede mrkristensen Nybegynder
11. februar 2002 - 18:19 #6
hvorfon køre du ikke bare win xp ind på begge computer så kan de få adgang til hinanden
Avatar billede resten Nybegynder
12. februar 2002 - 02:40 #7
casper2> der er en firevall i xp som er slået til når den er indstaleret.
Avatar billede casper2 Nybegynder
13. februar 2002 - 15:34 #8
den ene er 350Mhz....den vil aldrig kunne gøre ordenligt med Xp....derfor
Avatar billede casper2 Nybegynder
13. februar 2002 - 15:35 #9
hvor laver jeg disketten
Avatar billede casper2 Nybegynder
23. februar 2002 - 21:12 #10
Det virker ikke ?????