Avatar billede quiztheman Nybegynder
08. februar 2002 - 16:08 Der er 6 kommentarer

speedstream 2601

er det muligt med en 2601 at gøre så en "extern" en wan har adgang til en port på routeren men alle andre har ikke

feks vil jeg fra arbejdet kunne komme på min server hjemme på port 3000 og andre ip adresser skal ikke have adgang til denne port ?
Avatar billede blackie Nybegynder
09. februar 2002 - 11:41 #1
Må jeg kigge med her.
Avatar billede junior101 Nybegynder
09. februar 2002 - 13:09 #2
Jeg vil gerne henvise til www.dsl-faq.dk da der er en gllimrende oversigt over SP2601's funktionalitet. Jeg mener dog desværre ikke, at du kan lave ip-filtrering
Avatar billede junior101 Nybegynder
11. februar 2002 - 10:42 #3
Du kan evt. installerde en win2000 server-version, som du kan tilgå fra en terminal server. På den måde skal du logge dig på med userid+pw... ikke helt det samme, men meget effektivt!
Avatar billede hansen30 Nybegynder
27. februar 2002 - 00:01 #4
Jeg har læst dit spørgsmål om en ny køler på asus 7700. Da jeg har samme kort og har haft samme tanker vil jeg hører om ikke du kan skrive lidt om dine erfaringer med projektet. Jeg har skrevet det samme ved det pågældende spørgsmål. Men da spørgsmålet er lukket ved jeg ikke om du har set det
Avatar billede quiztheman Nybegynder
28. februar 2002 - 22:25 #5
Jeg har ikke fået min zelman køler endnu :-( men jeg regner med at det kommer til at køre da jeg har købt en zelman fb165 (80 mm slot køler) som køler til den !! det gode ved den er at det er en 80 mm blæser og den kan jo fåes temmelig lydløs!

jeg er bange for at det ikke er nok køling med zelman pasive køler allene da mit kort med den køler der sidder nu(original) bliver 56c, dette er målt med smartdoctor ! er ikke sikker på den er så god men ved det ikke
Avatar billede hansen30 Nybegynder
01. marts 2002 - 08:09 #6
Tak for din kommentar.
Den køler har jeg også fundet frem til. Hvis du gider vil jeg gerne høre om resultatet, når du har fået det monteret. Jeg vil også gerne hører om det er nok at køre blæseren i silent mode