Avatar billede sargon Nybegynder
07. februar 2002 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Guide Til At Indsætte Dele???

Jeg vil gerne ha at vide om der er nogen guides er på nettet til hvordan man selv kan bygge sin PC altså indsætte sinde dele og det hele....for jeg er ret ny inden for alt dette så hjælp mig...
De skal være på DANSK de GUIDES!

Avatar billede sukos Juniormester
07. februar 2002 - 17:40 #1
Medmindre du bruger vold, så kan du faktisk ikke samle en comp forkert!!!
Avatar billede sargon Nybegynder
07. februar 2002 - 17:42 #2
nææ det er mere det med stik og sådan noget jeg ikke er så sikker med :
Avatar billede sukos Juniormester
07. februar 2002 - 17:44 #3
Det eneste du kan gå fejl af, er hvordan ledninger til lys i comp'en skal sættes.
Og her kan du ikke ødelægge noget. Blot samle forkert.
Avatar billede sukos Juniormester
07. februar 2002 - 17:46 #4
Som default er bondkort sat til at bruge automatisk registrering af hardware, men ellers er det så netop i din bios at du optimerer din comp.
Avatar billede sukos Juniormester
07. februar 2002 - 17:48 #5
Og guides???? På dansk????

For at det virkelig skal kunne bruges til noget, skal det være en guide som specifik handler om det bundkort du har!

Prøv du bare selv derudaf, det er faktisk temmelig vsært at lave noget rigtigt rod! (Bare du ikke bruger vold!)
Avatar billede lee Nybegynder
07. februar 2002 - 18:52 #6
Det er ikke noget problem at samle en computer.
Jeg havde ingen forstand på hardware overhovedet, og heller ikke synderlig meget på strøm... men det virkede uden problemer.
Bare pas på ikke at mase.
og skruerne skal ikke skrue så hårdt i at man skal have fat i en mand med hård melem tænderne til at få dem løsnet igen.