Avatar billede el_cat Nybegynder
07. februar 2002 - 13:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Auto opdatering af Input felt.

Her er min kode.

Sub Beregn()
    form1.test.value = 0
    for i=0 TO form1.dummie.value
        form1.test.value = cint(form1.test.value) + form1.a & i &.value
        'form1.test.value = cint(form1.test.value) + cint(form1.a0.value)
    next
end sub

For i = 0 to Antal
    Response.Write "<td width=50><INPUT TYPE=Text NAME = a" & i & " SIZE=10 MAXLENGTH=15 onChange=beregn() Value=0>"
Next

Response.write "<INPUT TYPE= HIDDEN id=dummie value="&Antal&">"

Response.Write "<td width=75><input type=text SIZE=10 MAXLENGTH=15 id=test value=0 disabled></td>" & chr(13)

Når jeg bruger denne kode linie.
form1.test.value = cint(form1.test.value) + cint(form1.a0.value) virker den, men den udregner selvfølgelig kun med a0 værdi. hvis antal = 2 (a0 + a0 + a0).

Men ved denne linie:
form1.test.value = cint(form1.test.value) + form1.a & i &.value, får den ikke fat i a0 inputs værdi. How to??

Avatar billede coltau Juniormester
07. februar 2002 - 13:42 #1
For mig ser det ud til at du vil have kaldt sub beregn når inputfelterne ændre sig. ? Det kan man ikke. Det skal være en function i javascript.
Avatar billede el_cat Nybegynder
07. februar 2002 - 13:57 #2
Det har jeg også selv fået at vide.....Men nu er jeg på barbund, og har meget lidt kendskab til javascript, så kunne du komme med nogle hints til hvordan man kan??
Avatar billede el_cat Nybegynder
07. februar 2002 - 14:01 #3
Wonder om det kan lade sig gøre at loope igennem form.a.value? eventuel via. for i = 0 to form.a.count, det er en skud i tågen.
Avatar billede el_cat Nybegynder
11. februar 2002 - 09:46 #4
Point går videre til mit spgmål om javascript.