Avatar billede prebencharlie Nybegynder
06. februar 2002 - 21:51 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Fejl i win XP

Hej er der nogen her der har set at der er en fejl i Win XP der er byttet om på defragmentering og sikkerhedskopi hvordan retter man det tilbage jeg kan sende en mail så i kan se hvad jeg mener
Avatar billede kapla Nybegynder
06. februar 2002 - 21:52 #1
Har nøjagtigt det samme problem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2002 - 21:57 #2
højreklik på defragmentering - (gør det fra start - programmer - tilbehør - systemværktøjer) og vælg egenskaber for defragmentering - i linien destination skal der stå "SystemRoot%\System32\dfrg.msc" (uden"")
og i sikkerhedskopiering skal der stå "%SystemRoot%\system32\ntbackup.exe" også uden ""
Avatar billede kapla Nybegynder
06. februar 2002 - 22:19 #3
john_stigers>> Nej, det er under egenskaber på f.eks C: drevet ved "Funktioner" at ikoner og tekst er byttet rundt.

prebencharlie>> Korrekt?
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
06. februar 2002 - 22:19 #4
Det er ingen problem når man trykker på defragmenter er det ok den starter defragmenteringen op og ved sikkerhedskopier starter den sikkerhedskopier op det er ikke det det er en fejl i selv win xp at de har byttet om på teksten
Avatar billede kapla Nybegynder
04. marts 2002 - 21:35 #5
Avatar billede intel4004 Novice
08. marts 2002 - 20:03 #6
Lukker du ikke lige dine gamle spørgsmål??

INTEL4004
Avatar billede resten Nybegynder
14. marts 2002 - 09:11 #7
Prebencharlie> hvis du har fået løsningen skal du accebter et svar og du skal også lukke nogen af alle dine spørgsmål 11 styk.

resten/CoAdmin
Avatar billede kapla Nybegynder
11. april 2002 - 14:34 #8