Avatar billede ratzai Nybegynder
13. maj 2000 - 22:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SMS sender

hvordan kan jeg lave en sms sender der kan sende flere beskeder til samme nummer please hjælp mig også selvom man skal lave det i et andet programmeringssprog!
Avatar billede sonne Nybegynder
13. maj 2000 - 22:39 #1
hvad er der galt med BACK-knappen - skift tekst - send
og
forfra
så mange gange du ønsker
slut

/kh
Aksel
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
13. maj 2000 - 23:17 #2
Hvor ligger den sms sender du har, lavet så jeg kan kigge på den.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
14. maj 2000 - 00:34 #3
Lav send sætningen i en løkke ??
Avatar billede skørsen Nybegynder
14. maj 2000 - 01:02 #4
Hvorfor bruger du ikke bare www.asms.dk?
Internettet har allerede rigeligt med sms-sendere!
Avatar billede theportal Nybegynder
14. maj 2000 - 14:18 #5
Hvaa, er det en mailbomber til SMS du vil lave?

;-)

/The Portal
Avatar billede fico Nybegynder
16. maj 2000 - 22:08 #6
Kan du lide PHP ? der kan det snildt laves.......her er det......:
<?php
// SMS-sender af Christian Jørgensen
// http://www.razor.f2s.com
if ($nummer && $besked) {
if ($nummer < 20599999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 20999999) { $nummer =  "$nummer@note.sonofon.dk"; }
elseif ($nummer < 21999999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 22999999) { $nummer =  "$nummer@note.sonofon.dk"; }
elseif ($nummer < 23999999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 26999999) { $nummer =  "$nummer@sms.mobilix.dk"; }
elseif ($nummer < 28999999) { $nummer =  "$nummer@gsm1800.telia.dk"; }
elseif ($nummer < 30749999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 30919999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 30999999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 36899999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 37999999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 39999999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 40499999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 40999999) { $nummer =  "$nummer@note.sonofon.dk"; }
elseif ($nummer < 46799999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 49799999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 50299999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
elseif ($nummer < 66899999) { $nummer =  "$nummer@sms.tdm.dk"; }
mail($nummer, "",$besked, "FROM: @");
?>
<html>
<head>
<title>SMS</title>
</head>
<body>
<b>Beskeden er sendt... </b>
</body>
</html>
<?php
exit;
}
?>
<html>
<head>
<title>SMS</title>
<script>
<!--
function check() {
document.sms.tilbage.value = 160 - document.sms.besked.value.length;
if (document.sms.tilbage.value < 0) {
  alert("Beskeden kan ikke være mere end 160 tegn");
}
//-->
</script>
</head>
<body>
<FORM action="sms.php3" method="POST" name="sms">
<input type="Hidden" name="mode" value="Send">
<b>Modtager:</b><br>
<input type="Text" name="nummer" size="40"><br>
<b>Besked:</b><br>
<input type="Text" name="besked" size="40" maxlength="160" wrap="virtual" onkeyup="check()" onchange="check()"><br>
<b>Tegn tilbage:</b><input name="tilbage" size="3" value="160"><br>
<input type="Submit" value="Send SMS Besked"><br>
<input type="Reset" value="Slet">
</FORM>
</body>
Den sender 4 gange samme besked.
Avatar billede fico Nybegynder
16. maj 2000 - 22:09 #7
Fjernd dette:// SMS-sender af Christian Jørgensen
// http://www.razor.f2s.com
Da der er lavet et par ændringer.
Avatar billede ratzai Nybegynder
17. marts 2001 - 23:28 #8
desværre jeg skulle bruge en hvor man selv skrev i en kasse hvor mange man ville snede