Avatar billede mew Nybegynder
13. maj 2000 - 21:15 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Vis kilde - vis ikke kilde!!

Hvad skal man gøre hvis man man ikke skal kunne se html-kilden? Hvis det da er muligt...
Avatar billede coma Nybegynder
13. maj 2000 - 21:25 #1
Prøv at kigge derinde, og se om det kan hjælpe dig :-)

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=260

Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. maj 2000 - 21:43 #2
Den sædvanlige kommentar: det er drønirriterende hvis du slår højreklik fra.
Der er andet i den menu, som vi brugere kan finde på at bruge. Og man kan
jo sagtens se kilden alligevel. Hvis jeg - en sjælden gang - kommer på sådan
en side vil jeg næsten altid prøve at se hvad det dog er der er så slemt at
det skal "gemmes".

Min anbefaling: glem det!
Avatar billede doeleman Nybegynder
13. maj 2000 - 21:44 #3
Du kan IKKE skjule din html, css eller JavaScript-kode.

Hvis en browser kan se den, kan folk også. Du kan dog indsætte en smule JavaScript, der gør det sværere, men det kan altid omgåes og virker meget amatøragtigt.
Avatar billede spacey Nybegynder
13. maj 2000 - 23:27 #4
Ahhh, det er ikke helt rigtigt :-)

Tjek http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14195 der havde vi en heftig debat!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. maj 2000 - 00:39 #5
Hvad er det du mener, Spacey, der ikke er "helt rigtigt" - ja ja der var en
heftig diskussion - hvad var konklusionen?
Avatar billede htx98i17 Professor
15. maj 2000 - 12:18 #6
konklusionen var at der ikke var nogen konklusion
Avatar billede spacey Nybegynder
15. maj 2000 - 12:32 #7
Jo konklusionen var sq da at man kan udelukke alle der ikke gar 4+ browsere eller ikke vil installere activeX tingen!

Og at man så kan forhindre resten i at gemme det!

men jeg indrømmer, løsningen er SLET ikke optimal!
Avatar billede krn Nybegynder
18. maj 2000 - 14:20 #8
Der sidder for det meste en knap mellem ALT GR og CTRL. Det ligner et vindue, og har den samme effekt som højre klik!