Avatar billede m-kris Nybegynder
06. februar 2002 - 03:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Meget lille skriftstørrelse

Til webdesigneren hos Eksperten:
Efter det ny design skal jeg på min Netscape 4.7 ad to gange forstørre skriftstørrelsen for at kunne se svar og kommentarer, fordi skriftstørrelsen nu er blevet minimal. Det er yderst irriterende!

Fontstørrelsen på spørgsmålet er ok, - det er kun svarene, der ikke er til at læse, selv om jeg normalt kører med en skærmopløsning på 600x800.

Er der ikke mulighed for at ændre dette, så det bliver ligesom før, hvor det var ok?
Avatar billede admin Novice
06. februar 2002 - 09:49 #1
selvfølgelig. jeg har testet i Netscape, men nok ikke ordentligt :)
jeg kigger på det...
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
06. februar 2002 - 09:52 #2
Til Admin
Hvad er der sket her http://www.eksperten.dk/spm/166247 ?
Avatar billede m-kris Nybegynder
06. februar 2002 - 14:23 #3
Tak fordi du vil se på det. Jeg glemte vist også at fortælle, at jeg bruger en Mac.
Avatar billede spe Nybegynder
06. februar 2002 - 18:12 #4
Jeg har haft dette spørgsmål oppe et par gange efterhånden. Rart andre har samme problem :-) Og især dejligt at det nu er løst. I hvert fald hos mig med Netscape 6.2.
Avatar billede admin Novice
07. februar 2002 - 16:33 #5
er det ok for alle nu ?
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
08. februar 2002 - 13:07 #6
Jeg har stadig et problem, med det Spørgsmål.
kan Admin ikke prøve at logge ind som mon bruger og se hvad der er sket.
Avatar billede m-kris Nybegynder
08. februar 2002 - 14:30 #7
Der er heller ikke sket nogen forandringer her på min Mac. Jeg vil gætte på, at fontstørrelsen, som den står nu, er mindre end 6 punkt.

Hilsen
m-kris
Avatar billede annikadk Nybegynder
08. februar 2002 - 14:35 #8
m-kris: Kan "trøste" dig med at på win. Opera6, er alle kommentarer MEGET store, men igår ændrede kommentar-feltet(der hvor man selv skriver) sig til at være MEEEGET lille, fra dagene før at være alm.
Avatar billede spe Nybegynder
08. februar 2002 - 14:36 #9
m-kris>> Tror dit problem er netscape 4.7 den understøtter ikke særlig godt css og skriftstørrelse.
Jeg opdaterede for et stykke tid siden til netscape 6.1 men det var ingen succes. Det gav alt for mange problemer. Men nu er der en 6.2 og den virker godt og understøtter skriftstørrelse langt bedre.
Avatar billede m-kris Nybegynder
08. februar 2002 - 14:41 #10
o.k. jeg vil downloade 6.2. tak for tippet.

m-kris