Avatar billede snapz Nybegynder
05. februar 2002 - 17:55 Der er 7 kommentarer

HP 840c virker ikke på lpt-port i XP

Hej jeg har et lille problem, min HP 840c virker ikke i XP, den vil ikke finde den automatisk, og det hjælper heller ikke og installere den manuelt.
Jeg har fået den til og virke én gang, ved at jeg "disabled" min lpt port, og derefter "enabled" den igen. så kunne den finde den osv, og printe. men så efter en genstart har jeg samme problem igen, så kan den ikke finde den.
Er der nogen der har været ude for det samme?? hjææælp.
vh snapz
Avatar billede jakob_kjartansson Nybegynder
05. februar 2002 - 18:32 #1
Undskyld jeg spørger, men er din printer tændt når du søger efter den i XP?
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. februar 2002 - 18:50 #2
der burde være en driver til din HP, både min HP 1150C og HP G55 blev installeret uden probs. og så gammel er 840C da ikke!
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. februar 2002 - 18:51 #3
slet dine printerdriver, luk maskinen ned og hiv printeren fra.
Start maskinen og sæt printeren til, så skal xp finde en driver til den!
Avatar billede jakob_kjartansson Nybegynder
05. februar 2002 - 18:59 #4
Jeps. Fuldstændig enig med Retaxes...
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. februar 2002 - 19:22 #5
måske kan dette bruges
I have a HP deskjet 840c , anyone have a printer close to mine and does the 2000 drivers work with it on XP? please give my some input on this, i would be very happy to find out if works.
Thanks a ton :0)

RE:

Response Number 1
Name: Hotrods
Date: September 06, 2001 at 05:59:59 Pacific
Subject: Any luck on HP printer drivers??

Reply:
Yes, it is supported and it will work with XP just fine.
This web page will give you further info.

http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpd08931.html#P221_3746
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. februar 2002 - 19:23 #6
Avatar billede robotten Praktikant
28. august 2002 - 15:34 #7
- Og lukkers der lige for gamle spm. også?