Avatar billede jammerlab Nybegynder
05. februar 2002 - 08:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

3D animation har brug for links

Ok jeg er igang med et projekt hvor jeg skal finde en masse om 3d animation. Skal bruge link til informationer på følgende emner:
-    Farver
-    Landskab
-    Detaljer
-    Kvalitet
-    Opløsning
-    Størrelsen
-    Lys
-    Refleksion
-    Bevægelser
-    Rum fornemmelse
-    Størrelsesforhold
Bare en slags fortælling om hvofor skal man bruge dit og dat... ;) Hvis i forstår...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. februar 2002 - 11:02 #1
Avatar billede convincing_john Nybegynder
05. februar 2002 - 12:23 #2
www.3dmaxer.dk  (forskellige tutorials, gallerier med inspiration, m.m.)
www.nextlimit.com  (bl.a. væske-simulationer, forskellige gallerier med eksempler...)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
05. februar 2002 - 13:24 #3
naaa i misforstår mig :) Det skal ikke være tutorials eller insiration! Det skal være - hvor og hvordan kan man vælge de rigtige farver. Hvordan vælger man det rigtige lys. Hvordan skaber man et rigtigt miljø ;) Sådan nogle spørgsmål jeg skal havde besvaret...
Avatar billede alsace Nybegynder
06. februar 2002 - 17:26 #4
I starten af en lightwave bog står der lidt om hvorfor lyssætning osv. er vigtig og at hvis man vil vide mere burde man studere f.eks. fotografi bøger. Så hvis du prøver at lede lidt mere i fotografiernes verden kan der være der dukker noget op!

-Alsace
Avatar billede moelhead Nybegynder
02. marts 2002 - 00:22 #5
http://www.renderosity.com er mit bud! Der er masser af tutorials til downloading.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
02. marts 2002 - 09:07 #6
en masse? *GG* 14? Det er da ikke mange.... nårh sorry guys jeg nupper altså pointene igen da det IKKE var tutorials jeg skule bruge. Alsace> Du var nærmest.... meeeeen det var stadig ikke helt det jeg ledte efter ;)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
02. marts 2002 - 09:08 #7
Alsace du var nærmest så lav lige et svar du får 5 point :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. marts 2002 - 11:02 #8
talker> Du får hellere ikke meget kvalitet for 15 point. Du kan hellere
ikke købe en 3D Studiomax bog skrevet af en ekspert for point. :-o)

/per
Avatar billede jammerlab Nybegynder
02. marts 2002 - 11:05 #9
nej ved det hoejrup, men jeg skulle bruge det til at projekt i skolen... det skulle være hurtigt, og godt :) Det var hvis nogen lå inde med nogle links eller noget...
Avatar billede jammerlab Nybegynder
05. marts 2002 - 10:04 #10
Argh kom nu med det svar alsaca... ?! Ellers tager jeg pointene selv hehe
Avatar billede mr.punk Nybegynder
09. marts 2002 - 11:21 #11
hmm ikke noget nyt:
www.3dcafe.com er den suverent bedste side til den slags
Avatar billede thefool Nybegynder
27. marts 2002 - 21:56 #12
Det du dkal bruge er 3dmaxer.dk, de har alt !
Ohøj
Avatar billede jammerlab Nybegynder
28. marts 2002 - 00:52 #13
okaaay han har bare ikke tænkt sig at skrive... (alsaca) så lukker jeg bare...
Avatar billede alsace Nybegynder
01. juni 2002 - 13:33 #14
Jow jow, jeg stopper da forbi engang imellem. Bare ikke så tit når der er skole projekter der skal ses til.

Men det er nu helt OK, jeg kan godt undvære de 5 point :)

-Alsace