Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
04. februar 2002 - 21:44 Der er 7 kommentarer

Hvornår kommer de europæiske tegn (æ,ø,å) med i domæne navnene...

Er der ikke nogen af jer der ude som ved hvornår de europæiske tegn (æ,ø,å) kommer med i domæne navnene, så jeg kan bruge mit domæne, www.vexø.com?

Daniel...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
04. februar 2002 - 22:26 #1
Dette kan allerede ladesig gøre, hvis du bare køber et .cc eller et .nu domæne.. Jeg ved ikke lige præcis hvornår du kan dette med .com domæner, men jeg har hørt at de snart vil inføre disse tre bogstaver i deres tegnsæt. Men prøv engang med et .nu domæne fx. Disse kan købes billigt på www.azero.dk

/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
04. februar 2002 - 22:38 #2
svar.. Det er fanme 6 gang jeg glemmer det..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. februar 2002 - 19:26 #3
Det ser ud til at du allerede kan nu... Prøv at se på denne side..
http://www.dandomain.dk/domaine/domaine.asp
Se evt. udbyder med alle framesene på: http://www.dandomain.dk/

Men det ser desværre ud til at det allerede er blevet taget... Hvis det ikke er dig selv der har gjord det, uden at lukke spørgsmålet..
Prøv at se på denne side: http://www.dandomain.dk/domaine/whois.asp?domaine=vexø&tld=com&racecode=bq--ab3gk6hy

På denne side kan du købe .com, .org og .net -domæner med æ, ø og å

Håber det hjalp..
/Nicklas B.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
06. februar 2002 - 19:00 #4
Var det svar nok..?? Eller har du flere spørgsmål?? For så må du endelig sprøge..
Avatar billede jondmac Nybegynder
14. marts 2003 - 01:28 #5
mener ikke det kommer til .com domæner da det er et amerikansk COMercial domæne, men der er andre domæner der er lige så fede. Desuden er det ik så nemt at finde et .com der ik er taget endu!
Avatar billede renf Nybegynder
26. september 2003 - 21:46 #6
Du kan fra i går købe danske domæner med æøå held og lykke :-)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:14 #7
lukketid?!