Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
04. februar 2002 - 20:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mysql kode

Hej hvad er der galt her?

ALTER TABLE chatrooms ADD pos INT (10) not null , ADD created INT (20) not null;
ALTER TABLE chatusers ADD totalmsgs INT (20) not null , ADD creation DATE not null , ADD lastip CHAR (15) not null , ADD lasthost CHAR (100) not null, ADD ignorelist LONGTEXT not null;
CREATE TABLE msgs (
  datum date DEFAULT '0000-00-00' NOT NULL,
  uhrzeit time DEFAULT '00:00:00' NOT NULL,
  sentby varchar(100) NOT NULL,
  sentto varchar(100) NOT NULL,
  message text NOT NULL,
  id int(11) NOT NULL auto_increment,
  PRIMARY KEY (id),
  KEY id (id),
  UNIQUE id_2 (id)
);

og vil du/i ikke være sød at skrive det som der skal stå så jeg bare skal sætte det ind så det virker?

Mvh Matrix!
Avatar billede Noone Nybegynder
04. februar 2002 - 20:58 #1
Tja, hvad fejler min kat, den er grøn og blå, med 4 poter.
Avatar billede tipsen Nybegynder
04. februar 2002 - 21:14 #2
chanoa <- din kat har igen leget med spraymalingen...
Avatar billede tipsen Nybegynder
04. februar 2002 - 21:17 #3
the_matrix1 - hvis du fortæller, hvad du gerne vil have koden til at udføre, vil det nok være nemmere at give et bud på hvad du gør galt...
/Tipsen
Avatar billede Noone Nybegynder
04. februar 2002 - 21:18 #4
Hmm... Eller været for tæt på en gal maler ;)

Men min pointe er, at spørgsmålet er EXTREMT dårligt formuleret.
Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
04. februar 2002 - 21:24 #5
den giver mig en fejl! i linje 1 alt hvad jeg kan sige det er et script jeg har downloadet!
Avatar billede Noone Nybegynder
04. februar 2002 - 21:26 #6
Hmm.. Min PHP brokkede sig engang over en fejl i linie 0!

Prøv at smide fejlen her, der er INGEN der har ret meget chance for at løse dit problem uden.
Avatar billede spectre Nybegynder
04. februar 2002 - 22:15 #7
det lyder måske lidt dumt men er der en tabel i din mysql-db der hedder chatrooms? og har den i så fald enten nogle rækker der hedder enten 'pos' eller 'created'?
Avatar billede dennism Nybegynder
05. februar 2002 - 13:05 #8
Har du husket at connecte til MySql?
Det er ellers lidt svært at overskud din kode!
Avatar billede the_matrix1 Nybegynder
11. februar 2002 - 16:57 #9
lukker fik ikke nok hjælp!