Avatar billede xpatx Nybegynder
03. februar 2002 - 16:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

Det er måske et meget dumt spg men er der en der gider lave mig en 3dchat hvor jeg er webmaster og der skal være ting med i chatten nærmest ligsom n.dk , 3dchat.dk , 4dchat.dk , noget den stil kan i lave sådan en..?
mvh xpatx

ps: jeg har lige fået min ven bruger som har 600 points dem vil jeg også give væk til den der laver de´n!
Avatar billede maxium Novice
03. februar 2002 - 16:34 #1
tror der skal være en del penge med før der er nogle der vil
Avatar billede xpatx Nybegynder
03. februar 2002 - 16:35 #2
jeg vil give 900 pints
Avatar billede zapzone Nybegynder
03. februar 2002 - 16:39 #3
At lave en 3D Chat er ikke bare lige sådan at lave.
Det tager en del tid. Så derfor tror jeg ikke du skal regne med at finde nogen der vil gøre det for points.
Selvfølgelig kan du da være heldig, men generelt tror jeg sq ikke.

/Zapzone
Avatar billede xpatx Nybegynder
12. februar 2002 - 20:19 #4
fuck det
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2002 - 20:20 #5
*LOL*