Avatar billede chaib Nybegynder
02. februar 2002 - 09:42 Der er 9 kommentarer

HVA´ I HE..... ER DER NU GALT1!!

Hej, nu har jeg i 2 dage uafbrudt ikke været istand til sende post via Outlook (fint via webmail) og jeg jeg kan osgå modtage via Outlook. Det har været sådan i over en uge, men kun en halv dag af gangen, så har den sendt hvad der lå i udbakken, men nu er der gået over 2 døgn!! Jeg får en md. om at serveren har uventet afbrudt forbibdelsen, dette kan skyldes fejl på severen, netværksprobl. eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Fejlnr. 0x800cccc0f  Hvad er det for noget lort! NB. jeg bruget win XP/outlook 6.0
Avatar billede movingrok Nybegynder
02. februar 2002 - 09:58 #1
Prøv at ændre din ud-postserver (SMTP) til -mail.tele.dk- Dette er TDC mail server. Eller check om din udbyder har flere SMTP-servere og skift til en anden.
Avatar billede chaib Nybegynder
02. februar 2002 - 10:07 #2
Udbyder har tilsyneladende kun den ene, og det hjælper ikke at skifte til en anden post server!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
02. februar 2002 - 12:11 #3
Hvem har du som udbyder ??
Avatar billede chaib Nybegynder
02. februar 2002 - 12:31 #4
Song netwerk
Avatar billede s.b.a Nybegynder
02. februar 2002 - 12:33 #5
Nåå..ok..så kanjeg desværre ikke hjælpe fordi jeg har selv Orange og havde samme problem som du har derfor ved jeg hvad det er med Orange men Song netwerk dem kender jeg ikke :o)..
Avatar billede movingrok Nybegynder
02. februar 2002 - 12:42 #6
Har du prøvet at fjerne alle mail fra ud bakken og sende en ny lille mail f.eks. til dig selv??
Avatar billede chaib Nybegynder
02. februar 2002 - 12:49 #7
Ja der ligge en på 3´die og venter på at blive sendt!
Avatar billede hald. Nybegynder
05. februar 2002 - 23:02 #8
Umiddelbart lyder det som om, at der er nogle af dine filer, der er "fejlbehæftede" (kaput).
Jeg ved at man i OE 5.5 løser problemet ved enten at få tilsendt 3 filer (hvilke kan jeg ikke lige huske - sorry), eller ved at genistallere outlook. Det sidste er sgu' nok det letteste ;o)

Konklusion: Mit råd er at geninstallere Outlook
Avatar billede hald. Nybegynder
08. februar 2002 - 20:56 #9
Har du fået løst dit problem... ;o)

Hald