Avatar billede taffy Nybegynder
10. maj 2000 - 14:36 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Et nyt dansk system !

En ny måde at tjene penge på ! læs mere her http://www.getconnected.dk/website.asp?id=1071
Avatar billede cybles Nybegynder
10. maj 2000 - 14:45 #1
Ja ja endnu en gang har en "fusker" fundet vej til Internettet, ja men det lyder som en rigtig dejlig ide, især set i betragtning af at jeg har en forening med mere end 1000 medlemer, og alt hvad jeg skal gøre er så at få oprettet en gratis hjemme-side hos "fuskeren" og derefter for jeg 40 kroner pr. medlem hvilket giver 40.000 kroner det lyder sgu som en god ide.

Fusk fusk og fusk
Avatar billede taffy Nybegynder
10. maj 2000 - 14:58 #2
nej cybles for han tjener 100 kroner pr medlem det vil sige han tjener 100.000 hvorfra han giver dig de 40.000 så han mister ikke noget overhovedet !! det er faktisk en genial ide !!
Avatar billede cybles Nybegynder
10. maj 2000 - 15:15 #3
Nej det er ikke en genial ide, det er en gammel og meget brugt og meget meget dum ide, som kun de få hopper på, jeg ved ikke om pyramidespil, kædebreve og sådanne ting siger dig noget ?

Jeg tror ikke på at den Internet service findes om 3 måneder.
Avatar billede morten_b Nybegynder
10. maj 2000 - 15:20 #4
En moderne form for kædebreve, den eneste der tjener noget er ham der startede det! Til alle derude:
HOP IKKE PÅ SÅDAN EN GANG SLUDDER FOR EN SLADDER!
Det er penge lige ud af vinduet!
Avatar billede morten_b Nybegynder
10. maj 2000 - 15:23 #5
...og når den er væk om 3 måneder har ingen fået deres penge undtagen én person:
HAM DER STARTEDE DET!
...og han vil komme kørende til retssagen i en stor Mercedes!
Avatar billede cybles Nybegynder
10. maj 2000 - 15:32 #6

Morten du har ret, men jeg kan ikke forstå hvorfor at der findes folk som hopper på disse "fusk" services.

Jeg forstår godt hvorfor der er nogle der laver disse services, det er fordi at så længe der er mennesker, vil der være nogen blandt disse som forsøger at blive rige på andres bekostning og disse fyre vil gøre alt for at opnå rigdom eller berømelse, de vil stjæle andres arbejde eller snyde folk som ikke har fornuft.
Avatar billede morten_b Nybegynder
10. maj 2000 - 15:41 #7
taffy:

Enten er du ham der står bag det der fuskeri, og så burde du tænke lidt over alle de mennesker du rammer med sådan en gang svindel.

Eller også er du en af de mange der desværre hopper på denne slags fusk, og så har jeg kun et godt råd: Kom ud af det, mens du kan
Avatar billede mgj Nybegynder
10. maj 2000 - 19:40 #8
Jeg er den såkaldte "fusker" der står bag konceptet www.GetConnected.dk !!!

Jeg vil godt lige pointere en ting her; det der tilbydes på mit site er en PAKKE hvor man som bruger får sig en hjemmeside og mulighed for at tjene DKK 40.00 pr. medlemskab man skaffer.

For brugeren er der slet ikke mere at tænke over, for dem som står bag det hele (mit firma) er der til gengæld ufattelig meget papirarbejde der skal være på plads for at kunne udstede checks.

Desuden er det ikke helt gratis at sende post ud til folk. Især dem der ikke betaler.

En anden lille ting, dette er ikke et pyramidespil!!!!

Forskellen fra GetConnected og et pyramidespil er, at i et pyramidespil er det dem i toppen der tjener de store penge, da man skal give de penge man tjener ved at finde folk til andre højere op i kæden.

I GetConnected konceptet er det således, at vi garantere at du får DKK 40.00 pr. medlemskab du skaffer v.h.a. dit GetConnected website.

Ikke nogen form for bananas !!!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
11. maj 2000 - 11:21 #9
Bare lige en ting:
Det er nok meget muligt at det ikke er pyramide spil eller noget, men hvordan kan dit firma garantere 100% at man får de såkaldte DKK 40,00 kr. pr. medlemskab man skaffer?
Desuden så hvorfor skulle det så lige være jeres firma og ikke et andet?
og sidst men ikke mindst, bevis lige at det ikke er et pyramidespil...

-Maniacdog-
Avatar billede maniacdog Nybegynder
11. maj 2000 - 11:22 #10
Desuden hvorfor er det lige at man ikke kan komme ind på overnævnte link?

-Maniacdog-
Avatar billede maniacdog Nybegynder
11. maj 2000 - 11:22 #11
Nah glem den sidste kommentar...

-Maniacdog-
Avatar billede maniacdog Nybegynder
11. maj 2000 - 11:26 #12
En helt anden ting er:
Hvad går det ud på?
Der står bare noget med at man får en hjemmeside og så skal man skaffe medlemmer, men til hvad?

-Maniacdog

P.S. Jeg er overhovedet ikke intereseret i denne omgang -BIIIP-
Avatar billede morten_b Nybegynder
11. maj 2000 - 12:14 #13
Endnu en gang sludder for en sladder!

Du siger at du tilbyder en "pakke" hvor man får en hjemmeside og mulighed for at tjene 40 kr. pr. "medlem" man skaffer. Men hvad du ikke skriver er at man skal betale 100 kr. for overhovedet at blive registreret. Det vil sige at hvert såkaldte "medlem" skal ud og overtale min. 3 af sine venner til også at betale 100 kr. Disse min. 3 venner skal så ud til min. 3 osv. osv. osv. Hvis det ikke lykkedes en at skaffe min. 3 nye "medlemmer" har han tabt sine penge! Hvis dette ikke er NØJAGTIG det samme som et pyramidespil så ved jeg fandme ikke hvad det er! Den eneste der er sikker på at få sine penge er DIG!
FØJ FOR SATAN!!!
Tro mig: Hvis denne side ikke er væk inden meget kort tid, vil jeg overveje at gå til politiet. Det kan godt være at der ikke kan lægges sag an mod dig, men det er sgu et forsøg værd. Så er du advaret!
Avatar billede cybles Nybegynder
11. maj 2000 - 12:18 #14
Hørt

Mgj er en af verdens mange snylter, han hæver garrenteret sociale ydelser ved siden af hans "fusker" aktiviteter.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
11. maj 2000 - 12:31 #15
Helt enig, men desværre må jeg sige at han faktisk skriver at pakken koster 99,-

Men jeg er helt enig med dig Morten_b

han burde minimum få en stor bøde...

-Maniacdog-
Avatar billede morten_b Nybegynder
11. maj 2000 - 12:59 #16
Maniacdog -> Han skriver det på hjemmesiden, men ikke i hans argumentation her...
Avatar billede maniacdog Nybegynder
11. maj 2000 - 13:11 #17
nårh okay.
Det er jo lidt svært og se hvor du mener det :)

-Maniacdog-
Avatar billede taffy Nybegynder
12. maj 2000 - 08:37 #18
ham der startede det var til advokat igår og han fik det erklæret lovligt men !! glem hvad jeg skrev jeg fraråder det jeg har ikke betalt endnu og jeg gør det heller ikke !
Avatar billede morten_b Nybegynder
12. maj 2000 - 09:00 #19
Hmmm, bare det at han været hos en advokat og fået det erklæret lovligt, betyder ikke at det er lovligt. Love kan tolkes på mange måder og den gældende er ikke advokatens, men dommerens. Min "trussel" står ved magt og alle der vil være med kan skrive til mig. Min e-mail adresse står på min infoside her på www.eksperten.dk.

Til taffy -> Jeg er glad for at du har indset at det ikke er sådan man skal tjene sine penge, og jeg håber at andre vil følge dit eksempel.
Avatar billede mgj Nybegynder
12. maj 2000 - 09:25 #20
I virker alle meget utildfredse med konceptet.

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide, hvad det egetligt er, i er utilfredse med.

For der er ikke nogen der taber i dette koncept! Dem længst nede i "pyramiden" kan stadig få fat i folk, da de øverste på det tidspunkt skal til at fornå sit medlemskab.

Og det ville være rart, hvis vi kunne få os en ordenlig snak om sagen istedet for alt det der, jeg sagsøger røven af dig din...

mvh

Michael G. Jensen
Avatar billede taffy Nybegynder
12. maj 2000 - 10:43 #21
forny det vil sige det bare er ren betaling til dig ? biiip biiip biiiiiiip bip bipp du er en biiip biiipp du lukter af bååååt
Avatar billede cybles Nybegynder
12. maj 2000 - 12:52 #22
Det er jo underligt det her, er mgj bare dum eller hvad er det der sker her.

Mgj du er da ikke selv i den overbevisning at det du fortager dig er lovligt eller moralsk korrekt, i så fald må det bunde i nogle forkvaklede forhold til andre mennesker og den måde man driver forretning på.
Avatar billede morten_b Nybegynder
12. maj 2000 - 13:02 #23
Jeg behøver slet ikke kommentere dit sidste indlæg Michael for cybles har allerede gjort det for mig. I er begge velkomne til at skrive til mig på:
mbredsdo@yahoo.com
Hvis vi skal fortsætte diskussionen uden for www.eksperten.dk. Jeg er villig til at indgå i en seriøs diskussion om dette emne - er i???
Avatar billede mgj Nybegynder
12. maj 2000 - 13:03 #24
Hvis ikke i har så lidt som en argumentation for, hvorfor konceptet ikke er godt, så vil jeg ikke længere spilde min tid på at hører små børn råbe op om noget de ikke har forstand på!

Cybles, jeg ved ikke hvor du har fået den idé til at dette skulle være ulovligt. Når man gør noget ulovligt, er det som regel når man gør noget forkert mod andre, og det er der ikke tale om her. Og det er IKKE kun mit ord der siger det, men et officielt DOMMERKONTOR!

I GetConnected konceptet er alle ligestillet og garanteret, at man får penge for at henvise folk til deres GetConnected website.

Så i kan roligt pakke jeres biiiip, båååt og dyt sammen, og komme med nogle reele argumentationer.
Avatar billede mgj Nybegynder
12. maj 2000 - 13:15 #25
morten_b >> jeg syntes dette forum er meget passende til en sådan diskussion!
Avatar billede lillebror Nybegynder
12. maj 2000 - 13:28 #26
hmm der må jeg give michael ret kunne denne diskusion ikke køre offentligt ?
Avatar billede morten_b Nybegynder
12. maj 2000 - 13:34 #27
mgj->
Hvis du gider besvære dig med at kigge i mine tidligere indlæg så vil du se at jeg faktisk kommer med en række argumenter for mine påstande. At et dommerkontor har godkendt jeres "nye" koncept kan måske betyde at det, som jeg frygtede, kan blive svært at lægge sag an mod jer. Men det betyder ikke at det ikke er et forsøg værd! Jeg mener at forskellene på jeres koncept og konceptet bag de pyramidespil der røg i retten er meget små, og det tror jeg godt jeg kan bevise overfor andre, herunder politiet.

Og en anden ting: Gider du godt lade være med at dømme os allesammen på at taffy opfører sig som et pattebarn? Jeg ved ikke med cybles, men det er sgu nogle år siden jeg voksede fra den form for argumentation...og generalisering for den sags skyld.

Grunden til at jeg foreslog at vi flyttede diskussion var at dette spørgsmål er blevet accepteret, og at vi derfor risikerer at dette spørgsmål vil blive slettet inden længe...
Avatar billede cybles Nybegynder
12. maj 2000 - 13:35 #28
Mgj : Hvad er det man får for sine hundrede kroner ? er det muligheden for selv at tjene 40 kroner for hver gang man for en overbevist om at han eller hun skal betale dig 100 kroner, er det hvad man får ud af det ? og så at man får sit navn på en hjemme-side !

Så vil jeg også godt pointere over for dig, at du ikke har med børn at gøre, jeg har været i branchen i 7 år og været med til at lave rigtige internet projekter, hvor ikke kun min arbejdsgiver har været tilfreds, men også de kunder som benytter de services jeg har været med til at producere.
Avatar billede mgj Nybegynder
12. maj 2000 - 14:00 #29
Hos GetConnected betaler du 100 kr. for at få en række faciliteter som du kan bruge til tjene på nettet. Disse faciliteter består i, at man for en internet-adresse som man kan henvise til og tjene på. Derudover, får man adgang til et medlems-sektion hvor der oplyses statistikker for ens website. Det er bl.a. her man kan læse vores korte guide omkring internet-promovering!

Man kunne sige, at vi sælger en slags værktøjskasse til dem der vil tjene på nettet!

Hvis ikke man vælger at bruge sin værktøjskasse, er den intet værd.

Hvorimod, hvis man vælger at bruge sin værktøjskasse, kan man komme til at udøve mirakler mht. financiel indkomst angår.
Avatar billede cybles Nybegynder
12. maj 2000 - 14:04 #30
:-) Hvad er der dog galt med dig.
Avatar billede mgj Nybegynder
12. maj 2000 - 14:28 #31
giv venligst begrundelse.... jeg kan jo også bare sige, hvad er der dog galt med DIG?
Avatar billede dar Nybegynder
18. maj 2000 - 16:34 #32
Jeg vil da gerne give en begrundelse for cybles:

"at udøve mirakler mht. financiel indkomst angår" >>
Ihhhh et stort financielt mirakel man kan lave med en eller anden åndet addresse. Nååår ja man kunne selvfølgelig også købe bannereklamer de dyre steder. Men hvorfor egentlig det? Jeg tvivler da på at du får penge for at der kommer en ind på siden, hvis ikke, er det da bedre bare at henvise til getconnected og så vise ens ref nummer eller hvad det er det kører på.

Man kunne sige, at vi sælger en slags værktøjskasse til dem der vil tjene på nettet!" >>
Hvordan fanden kan man tjene penge med en værktøjskasse?
Hvis den "værktøjskasse" bare er en "kort guide omkring internet-promovering" kan jeg sgu slet ikke se hvordan man tjener penge med den. Undskyld, nu glemmer jeg jo helt at man også får en eller anden skod addresse.

"En anden lille ting, dette er ikke et pyramidespil!!!!" >>
Hvad fanden er det så?

Hvad der er galt med cybles? >>
Jooo det tror jeg faktisk jeg har fundet forklaringen på. Han har simpelthen noget sund fornuft og hæderlighed i sig. I modsætning til visse andre.