Avatar billede frakkel Nybegynder
01. februar 2002 - 17:12 Der er 4 kommentarer

Password på CD-rom brænder

Hej alle

Jeg har en win2k maskine med en administrator, og en anden "standard". Hvis standard skal bruge brænder vil jeg gerne have så man skal skrive et password før man får lov, nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede stormtrack Nybegynder
01. februar 2002 - 17:29 #1
Hej Frakkel

Højreklik/deling/tilladelser tilføj dig selv på listen og fjern alle som er sat til som standard og vupti det er kun dig der har adgang

Jacob
Avatar billede grinderslev Praktikant
03. februar 2002 - 09:17 #2
stormtrack> Det gælder kun delinger over netværk.
Avatar billede stormtrack Nybegynder
03. februar 2002 - 09:55 #3
roger
Avatar billede thsn Nybegynder
06. februar 2002 - 15:22 #4
i stedet for at lægge sikkerheden på brænderen kan du lægge sikkerheden på softwaren enten ved at installere brænderprogrammet så kun det er adm der kan brænde eller ved at bruge tilladelser som foreslået i det forige indlæg--