Avatar billede ravnborg Nybegynder
01. februar 2002 - 16:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brænder program kan ikke finde min brænder

Jeg har lige købt en liteon 24/10/40 brænder. Mit problem er at jeg ikke kan finde et brænder program der understøtter min brænder!

Er der en som også har sådan en brænder og kan anbefale et program?

V.H.
Ravnborg
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. februar 2002 - 16:22 #1
nero understøtter da vist alle brændere - gør det ikke?
Avatar billede ravnborg Nybegynder
01. februar 2002 - 16:23 #2
Nope
Har prøvet 5.5.5.6
Avatar billede donito Nybegynder
01. februar 2002 - 17:28 #3
roxio easy cd creator med de nyeste opdateringer skulle kunne gøre det, dog er der et ekstre patch der skal hentes hvis dit os er xp.
Avatar billede ravnborg Nybegynder
01. februar 2002 - 17:41 #4
Jeg har været inde på deres hjemmeside og kan ikke finde en demo!
Avatar billede zune Nybegynder
01. februar 2002 - 22:39 #5
i midlertiget kan du download et program der kun kan brande cd til cd men du behøvher kun en brænder
du kan downloade den her http://www.clonecd.com det er en full virsion det står der bare ikke men det er det trog mig
Avatar billede ravnborg Nybegynder
02. februar 2002 - 08:24 #6
Den nyeste vertion af Nero virker 5.5.7.2

Så nu har jeg fået gang i den.

Ravnborg