Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 15:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afinstalering/instalering

Hej.

Som i nok kunne gætte, sidder jeg med et problem. jeg skal have afinstaleret og derpå instaleret windows ME igen. er der nogen der kan give mig en instruktion i at gøre dette lættest muligt ?
Avatar billede doek Nybegynder
01. februar 2002 - 15:40 #1
hvis de har lavet cd'en som 2000, kan du boote med den og samtidig slette din gamle partition, inden du installere
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 15:41 #2
Man kan ikke afinstallere et styresystem. Du er enten nødt til at formatere computeren og installere ME eller installere ME oveni den nuværende installation.
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
01. februar 2002 - 15:42 #3
gem dine ting
start computeren op i msdos tilstand og skriv "format c:"
derefter booter du op på en boot diskete (win98,95...) så siger du start installationen fra cdrom!!!

så er du igang

MVH. Spil-Eksperten
Avatar billede stormtrack Nybegynder
01. februar 2002 - 17:31 #4
Lav lige en startdisk inden du går i gang ellers får du ikke driveren med til dit CD-Rom drev og husk du ikke kan stå i C: når du formaterer

Jacob
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2002 - 18:56 #5
hmmmmmmmmm.