Avatar billede pestong Nybegynder
01. februar 2002 - 10:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

filesplitter til vcd

Ja så er den gal igen
nu står(sidder) jeg lige og mangler en filesplitter så jeg kan klippe mine filer så man kan have dem på en cd men det skal være til vcd da jeg har prøvet at bruge en filesplitter så kan jeg ikke brænde den anden halvdel af filen som vcd

så jeg tror på at folk her i experten kan hjælpe mig da i har gjordt det før
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 10:33 #1
www.divxit.dk under artikler > VCD
Avatar billede disky Nybegynder
01. februar 2002 - 10:35 #2
søg efter vcdcutter
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
01. februar 2002 - 10:38 #3
har du prøvet VCDCutter ?
Avatar billede convincing_john Nybegynder
01. februar 2002 - 10:40 #4
prøv evt. med VirtualDub
Avatar billede jimmyantony Nybegynder
03. februar 2002 - 00:50 #5
Prøv at konvertere dine VCD filer til mpeg filer, hvis ikke de allerede er det. Tag derefter og klip dem op i TMPENC. Der er en menu oppe under "Files" der hedder Mpeg Tools. Under menuen "Merge and Cut" kan du vælge længde og save dem herefter.