Avatar billede hansimman Nybegynder
01. februar 2002 - 10:17 Der er 5 kommentarer

Formattering...

Jeg kører med Win2000 Pro. Men jeg kan ikke formattere?. Når jeg prøver på det, så siger min puter at det ikke kunne tvinges igennem eller så´en noget? Nogen der kender problemet og evt. kan løse det ?
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2002 - 10:19 #1
Du skal kaste en startdiskette i maskine og gøre det uden for windåse. Lidt mere info om hvor og hvordan du har prøvet ville nok hjælpe :)
Avatar billede peet-49 Novice
01. februar 2002 - 10:20 #2
Brug win98 bootdisk eller en dos disk, til at formatere med, så går det
Avatar billede scorpius Nybegynder
01. februar 2002 - 10:23 #3
du sætter din boot-diskette ind i diskette-drevet og genstarter computeren, og derefter skriver i DOS: format C:
så enkelt er det faktisk
Avatar billede Madz Nybegynder
01. februar 2002 - 10:33 #4
hvis den nu køre NTFS så sker der ikke en SKID!!!! ved at skrive format C: efter den er færdig med at formater starter den bare op igen som om ingen ting var sket... men selvfølige kan det lade sig gøre ;) enten kan du køre win2k installationen igen og fjerne paratitionen der eller så kan du putte en win98 boot disk i og køre Fdisk og fjere den der... husk inde i Fdisk skal du væle "non dos paration" (er ikke helt sikker på at det hedder det) og så efter at du har fjernet den partition kan du oprette en ny og så kan du formater den :)
Avatar billede miwe Nybegynder
01. februar 2002 - 10:47 #5
Hvad er det du vil formattere: A-drevet, Windows-drevet (C:) eller en helt anden harddisk?