Avatar billede hairball Nybegynder
01. februar 2002 - 08:42 Der er 13 kommentarer

Usynelig tekst i IE

Jeg oplever i nogle IE browsere at min tekst på siden bliver usynelig og først kan ses når man markerer det med musen igen.

Til tider er det kun en del af teksten det drejer sig om.

Nogen der har en løsning ?
Avatar billede cthun Nybegynder
01. februar 2002 - 08:56 #1
Det er en farve du har sat ind som ikke skal være der!!
Avatar billede agony Nybegynder
01. februar 2002 - 08:57 #2
er der fordi teksten har samme farve som din baggrund måske ??
Avatar billede hairball Nybegynder
01. februar 2002 - 08:59 #3
Nej, det er ikke derfor. Man kan markere teksten og derefter fjerne markeringen igen, og teksten vil nu stadigt være der - sort, som den er valgt i StyleSheetet .. det er en anden fejl der er tale om .. jeg mistænker lidt nogle div-tags eller lign. kan fremprovokere det..
Avatar billede cthun Nybegynder
01. februar 2002 - 09:02 #4
Har du testet det på andre maskiner??
Avatar billede hairball Nybegynder
01. februar 2002 - 09:03 #5
Ja, det sker på flere og er slemmere på nogle end andre (Ja, underligt)
Avatar billede sorenmhansen Nybegynder
01. februar 2002 - 09:07 #6
Post noget kode så vi se hvad det handler om.
Avatar billede hirayz Nybegynder
01. februar 2002 - 09:07 #7
har du en URL så vi kan teste det ... ?
Avatar billede hairball Nybegynder
01. februar 2002 - 09:30 #8
Ja, men som sagt er det ikke altid det sker.

Men i denne artikel forsvinder bunden af teksten til tider

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=3131&SegmentID=7616
Avatar billede stroehm Nybegynder
01. februar 2002 - 12:55 #9
>>hairball

Jeg har samme problem, det er ikke permanent - men kun nogle gange!
Eks. www.comon.dk er en af de sider som gør det nogle gange - og jeg har oplevet det på en del andre sider!

Det må være Explore i vores version som ikke har det så godt med noget kode. Da det ikke er hver gang kan det være et eller andet dynamisk kode!

Jeg har også med samme browser erfaret at den nogle gange glemmer stylesheetet så det hele kan ændre sig ved et klik men måske ikke ved det næste!

Det er da lidt skørt!
:)
Avatar billede hairball Nybegynder
01. februar 2002 - 13:05 #10
Har du lavet comon.dk ?
Avatar billede stroehm Nybegynder
01. februar 2002 - 13:32 #11
Nej for søren da!
Man behøver skam ikke have lavet en side for at få en fejl på den!
:)
Fejlen kommer på mange sider i tide og i utide...
Avatar billede stroehm Nybegynder
01. februar 2002 - 13:33 #12
Har du da lavet PCworld?
Avatar billede hairball Nybegynder
01. februar 2002 - 13:40 #13
Jeps