Avatar billede mojooo2000 Nybegynder
31. januar 2002 - 19:05 Der er 3 kommentarer

lille nem flash intro

Hej jeg ville gerne have en lille counter-strike intro der skal stå RagnaroK i.. alt andet er op til jer.. den behøves ikke være så stor....

ja =) på forhånd tak
.. min mail er mojion@hotmail.com #ragnarok på q-net kan i også finde mig.. men jeg sidder og opdatere siden så er her stort set heletiden

Avatar billede Kengun Praktikant
31. januar 2002 - 19:20 #1
Har du en webside den skal passe til?
Avatar billede mojooo2000 Nybegynder
31. januar 2002 - 19:23 #2
Avatar billede mojooo2000 Nybegynder
03. februar 2002 - 11:07 #3
www.amore.dk/mojion nu men jeg lukker snart spørgsmålet.... jeg skal helst bruge den inden for næste uge =(