Avatar billede pr4nk Nybegynder
31. januar 2002 - 13:40 Der er 8 kommentarer

God Computer ??

  Er det har en god computer og passer den til prisen ??
Det er sammel selv ...
    Intel CPU
• Midi-Tower ATX 300Watt.
• Floppy drev 1.44.
• CD-Rom 52 Speed.
• Mainboard SL-85DRV+.
• CPU Processor: Pentium 4 1800/400 256k socket 478  Fan Blæser.
• Ram 128Mb. PC-2100.
• Harddisk: Seagate 4 80 GB 7200 Silent ATA100
• Grafikkort: GeForce 2 TI 64MB DDR TV/Out
• Lydkort Digital AC'97.
• Windows 98 Tastatur.
• PS/2 Wheel Mouse.
• 400MHz FSB Bus, 2xUSB.
• 1x(AGPx4), 6xPCI, 1xCNR.
• VIA P4X266 Ultra DMA100.
• IDE RAID 0/1 Controller.

Ialt : 9.495,00

/Pr4nk
Avatar billede agony Nybegynder
31. januar 2002 - 13:44 #1
for lidt RAM efter min menig.
Avatar billede pr4nk Nybegynder
31. januar 2002 - 13:47 #2
Jamen  er prisen ok ?
Avatar billede andersnr.1 Nybegynder
31. januar 2002 - 14:01 #3
Det er en god computer, men du skal have flere ram!!
Du skal have min. 265 sdram, husk på "du kan hurtigt have for lidt ram, men du kan aldrig få for mange, jo flere ram du har, jo hurtigere er din computer!!! Der er nogle ram der hedder "DDR SDRAM"
og så er der nogle ram der hedder "SDRAM". "DDR SDRAM" kører ca. 2 gange så hurtigt som "SDRAM", men dit motherboard skal understøtte "DDR RAM", og så kan "DDR RAM" og SD RAM" ikke køre sammen, men du kan læse på dit vedlagte hæfte og dit motherboard understøtter "DDR RAM".
Jeg håber du kan bruge min besvarrelse, held og lykke

hilsen

andersnr.1
Avatar billede pr4nk Nybegynder
31. januar 2002 - 14:05 #4
DET SKULLE VÆRE ET SVAR ! .. så lave lige et svar :D
Avatar billede andersnr.1 Nybegynder
31. januar 2002 - 15:23 #5
Jeg syntes at prisen er ok, men du skal have nogle flere ram!!
Avatar billede trismegistos Nybegynder
31. januar 2002 - 16:15 #6
Er enig i at der er for få ram , bør være min. 256 Mb og så kommer prisen op på 10.000,-.
Jeg vil mene at det kan gøres bedre og lidt billigere hvis man selv samler , så der måske blev råd til et ordentligt lydkort.
Jeg ville gå efter et GeForce 2 pro/ultra/gts istedet for Ti 200.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
31. januar 2002 - 16:17 #7
Du skriver godt nok jo at det er saml selv men er det et sæt købt hos en forhandler for det virker lidt i overkanten prismæssigt ...?!
Avatar billede existenz Nybegynder
01. februar 2002 - 12:24 #8
et ordenligt lydkort ??
de findes jo ikke til under 3000 kr
alt det sb crap kan jo være det samme lyden er jo afsindig på dem så kan man ligesågodt have et onboard gør sgu ingen forskel..