Avatar billede nhasty Nybegynder
31. januar 2002 - 10:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjerne den ene scrollbar?

Jeg ved man kan fjerne begge scrollbars på en side... ikke noget problem i det. Men kan man på en eller anden måde fjerne kun den nederste?
Med JavaScript eller ... whatever der nu kan gøre det.
Avatar billede monstermand Nybegynder
31. januar 2002 - 10:37 #1
det vil jeg ikke mene kan lade sig gøre :o(
Avatar billede staz Nybegynder
31. januar 2002 - 10:46 #2
Lyt til monstermand. Det kan ikke lade sig gøre. Du bare bare holde dig indenfor 430 pixels, så den ikke kommer. Andet er der ikke for.
Avatar billede nhasty Nybegynder
31. januar 2002 - 10:50 #3
Æv hvor nedtur, det smadrer helt mit layout.. når den laver den lodrette scrollbar, kommer der automatisk en mere forneden da der ikke er plads til den lodrette scroller i layoutet :(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. januar 2002 - 10:50 #4
Lyt til  mig! Det kan GODT lade sig gøre.

Tjeck den her - Du må selv rode med bredden på dit <div> lag.

<html>
<head>
    <title>Untitled</title>
    <style>

    .minDiv{

position:absolute;
left:0;
top:0;
background-color: #339966;
border-width: 0px;
width:100%;
height:100%;

overflow-x:hidden;
}
    </style>
</head>

<body>
<div class="minDiv">

Her står din normale HTML kode.
<br>
asdsadsadadasdasdadasasdadada<br><br><br><br><br><br><br><br>

NikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolajNikolaj
<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>
slut prut
saasda</div>

</body>
</html>

/Nikolaj
Avatar billede nhasty Nybegynder
31. januar 2002 - 11:08 #5
Det er jo unbe-fucking-lievable! Skidtet virker sgu! (=
Tak for det.