Avatar billede pornztarr Nybegynder
29. januar 2002 - 19:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2 mods

Hvor kan jeg finde nogle diablo 2 exp mods eller hvad det nu er de hedder? og hvordan skal man instalere dem??

50 point!!
Avatar billede agony Nybegynder
29. januar 2002 - 19:36 #1
hvis du ikke ved hvad det hedder hvordan skal vi så vide hvad det er du leder efter ? har du rpøvet at søge på google.com under diablo 2
Avatar billede pjk Nybegynder
29. januar 2002 - 19:39 #2
prøv på sinfullcreations.esmartdesign.com/
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2002 - 19:46 #3
Er det patch til Diablo du mener? Altså 1.09c og hvad de nu ellers hedder? Du kan f.eks. prøve at joine BattleNet, for så vil den automatisk opdatere... så kan det være det worker.
Avatar billede pornztarr Nybegynder
29. januar 2002 - 19:50 #4
det er en mod til diablo 2 ligesom der er lavet mods til half-life (cs osv.) der er en som hedder cold fusion, til diablo 2, men den kunne jeg ikke finde ud af at instalere. det var en mpq fil.
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2002 - 19:52 #5
Har jeg sq aldrig hørt om! :D
Avatar billede hater Nybegynder
30. januar 2002 - 16:49 #6
Avatar billede pornztarr Nybegynder
18. februar 2002 - 22:58 #7
nu har jeg selv fundet en del mods til diablo 2 exp.