Avatar billede krukken Juniormester
29. januar 2002 - 14:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på visse chatservere?!

Jeg er installeret det nye XP på min computer. Før jeg gjorde det havde jeg ikke nogle problemmer med at logge ind på eksempelvis Datings-chat. Men siden jeg har fået den nye brugerflade virker det ikke længere. Af samme grund er jeg også overbevist om at det ikke er min internetudbyder som er problemmet(Stofa), men Windows?! Er der nogle svar og eventuelt kan fortælle mig hvordan jeg ændre det, så jeg har mulighed for at chatte igen?!
Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
29. januar 2002 - 14:50 #1
Jeg mener bla. Datings chat bruger noget plug-in-et-eller-andet...
Måske ligger problemet i, at i XP (IE 6) er der ingen plug-ins med som default..
Noget andet kunne være, at chatten kræver adgang til cookies på din computer, men du har disabled dem eller noget.. prøv at nedsætte dine sikkerheds-indstillinger...
Avatar billede jknutz Nybegynder
09. februar 2002 - 21:12 #2
fortæl lidt om dine sikkerhedsindstillgner og hvilken browser du bruger.
Avatar billede krukken Juniormester
11. februar 2002 - 17:22 #3
Mine sikkerhedindstilling står på low, og jeg bruger Explorer!
Avatar billede krukken Juniormester
17. marts 2002 - 21:16 #4
Hmm, deter ikke noget af det som virker!