Avatar billede lillekiller Nybegynder
27. januar 2002 - 17:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Acer Brænder

Er min 40x20x10 brænder stået af, den vil intet læse, og jeg har prøvet et andet fladkabel, og osse sat den over hvor mit dvd drev sidder(og flytter jumper)men den vil slet ikke læse noget.
Avatar billede 1003 Nybegynder
27. januar 2002 - 18:13 #1
Er det en original cd du prøver at læse?
og kan dit dvd drev læse cd en?
Avatar billede lillekiller Nybegynder
27. januar 2002 - 18:25 #2
jeg har prøvet både original og en der er brændt på brænderen, dvden kan læse dem fint.
Avatar billede arne_byste Nybegynder
27. januar 2002 - 18:30 #3
kontakt forhandler...den er vel bare død`?...ellers kan du jo prøve at smide den over i et andet system...går ud fra den får strøm når du ka smide skiver i den...

den er muligvis defekt
Avatar billede hanloven Mester
27. januar 2002 - 21:34 #4
Der sker i mange tilfælde det at pc'en går ned når den ikke kan læse skiverne. Man vil kunne høre at drevet prøver at læse skiven, men at den opgiver efter et stykke tid... Man kan få en rense-cd til at rense drevet med, men jeg har desværre ikke haft så meget held med at bruge den.
Avatar billede lillekiller Nybegynder
27. januar 2002 - 22:42 #5
brænderen er næsten helt ny, så skal den renses bliver det der hvor jeg har købt den. det gider jeg ikke når den kun har brændt 20-25 skiver.
Avatar billede 1003 Nybegynder
28. januar 2002 - 07:58 #6
Tag brænderen ud, installér den hos en kammerat prøv om det virker dér, før du tager den med til forretningen, hvor du købte den.
Jeg har været ude for at forretningen ingen fejl har, og så tager de 250.- for afprøvning:-(
Jeg tror ikke det har noget med en rensning at gøre. nærmere en konflikt eller en fejl på brænderen.
Avatar billede lillekiller Nybegynder
28. januar 2002 - 16:06 #7
god ide jeg smider den i min vens pcer før jeg sender den retur.
Tak for hjælpen.