Avatar billede jeg_har_windowsxp Nybegynder
27. januar 2002 - 13:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sims

hej

jeg har sims og når jeg går ind i det går der lidt tid og så kommer der en vindue op hvor der er tre knapper den første står der "Debug" den anden "send error report" og den tredje "Don't send" hvordan får jeg det til at virke.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2002 - 14:05 #1
Det er Microsoft Internet Explorer som plejer at komme med den fejl meddelelse, og jeg kunne forestille mig, at det slet ikke var The Sims. Hvilken udgave af IE har du?

Hvis du aldrig har opgraderet den, så gå ind på http://windowsupdate.microsoft.com og hent "Service Pack 2", og "Microsoft Internet Explorer 6.0".
Avatar billede jeg_har_windowsxp Nybegynder
27. januar 2002 - 14:21 #2
6.0
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2002 - 14:28 #3
Ok, det er jo rigtigt nok når du kører XP. Det er efter min umiddelbare vurdering IE som der er noget galt med, så jeg kan ikke rigtigt hjælpe dig. Det kan dog muligvis være, at du skal have installeret en patch til The Sims.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2002 - 14:30 #4
Er det kun den første, originale version af The Sims du har?
Avatar billede jeg_har_windowsxp Nybegynder
27. januar 2002 - 14:36 #5
jeg har kun installeret sims den føste og det er en originale version men jeg har også sims house party.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2002 - 14:38 #6
Ok, jeg aner det virkeligt ikke så, da Windows XP vist nok automatisk henter alle opdateringer. Prøv at hente patchen til The Sims. Jeg har søgt lidt rundt, men kunne ikke umiddelbart lige finde en patch, da jeg ikke ved hvilken der er den nyeste.
Avatar billede pc2u.dk Nybegynder
01. februar 2002 - 20:09 #7
k