Avatar billede pallepirat Nybegynder
26. januar 2002 - 21:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

GUI i Debian?????????????????????????????????????????

Hvordan katten kører men GUI i debian potato??? Vi har prøvet at skrive startx men..... ingenting. Den skriver bare command not found dér!!!!!!!!!!!!!!

Det ville være HELLA nice hvis i kunne skrive hvad man gør..

Der er uendelige props hvis der kommer hurtigt svar.

Palle p
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2002 - 21:51 #1
Avatar billede kivl Nybegynder
15. marts 2002 - 01:12 #2
Dejligt at se, at folk kan bruge vores guide til noget ;o)
Avatar billede pallepirat Nybegynder
15. marts 2002 - 17:45 #3
Desværre må jeg meddele jer om at jeg ikke nåede videre med debian.
Avatar billede kivl Nybegynder
15. marts 2002 - 19:19 #4
Fejl 41: Du opgiver for let.
Avatar billede pallepirat Nybegynder
15. marts 2002 - 23:31 #5
Nej misforstå mig nu ikke. Vi prøvede med noget suse og noget mandrake i stedet og fik det til at køre. Jeg ved godt at det ikke er debian, men det er da et skridt på vejen;-)

Kender i noget til opsætning af bind dns server så må i gerne skrive til mig. Den skal bruges som zone dns server registreret hos dk hostmaster.

MVH
Kristian Sørensen
Avatar billede kivl Nybegynder
15. marts 2002 - 23:41 #6