Avatar billede hedelundandersen Nybegynder
26. januar 2002 - 16:12 Der er 8 kommentarer

Bærbar

Hej
Jeg er ved at se på bærbar computer til ca. 2-4000kr, men jeg ved ikke hvor stor den skal være, den skal kunne spille nogle spil mindre spil. Den må også gerne kunne vise film, hvis det kan lade sig gøre.
PÅ forhånd tak
Avatar billede no_doubt Nybegynder
26. januar 2002 - 16:14 #1
du får ikke en ordenlig til 2-4000 kr.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
26. januar 2002 - 16:14 #2
du skal IKKE købe chicony... Der er alt for mange fejl og mangler på de computer.

Dell derimod er der 22 timers-garanti. Inden for den tid får du skiftet dine defekte dele ud!!!!

Asus er mindst lige så god...
Avatar billede 2pac_wannabe Nybegynder
26. januar 2002 - 16:14 #3
En bærbar helt nede i den prisklasse, også skal den samtidig kunne spille nogen spil - så skal du nok kigge efter en brugt i Den Blå Avis eller sådan noget.
Avatar billede 2pac_wannabe Nybegynder
26. januar 2002 - 16:15 #4
Prøv at kiggge her www.DBA.dk
Avatar billede gim Nybegynder
26. januar 2002 - 16:15 #5
Den må ikke være mindre en 300 mhz og med mindst 64 mb ram, hvad mener du med at se film er dvd du tænker på??
Avatar billede hedelundandersen Nybegynder
26. januar 2002 - 16:54 #7
Vi er ikke helt med på, hvordan vi giver points, og sorry, Freekyzone, det var en fejl - et godt tip, tak
Avatar billede freekyzone Nybegynder
26. januar 2002 - 16:58 #8
helt ok...... jeg overlever nok....

hold jeg væk fra chicony....

Jeg går i IT-klasse hvor hele klassen (40 stk) har købt Chicony, og alle er der mindst 4 fejl på...

nogle har været til reperation 11 gange..

Vega skal i heller ikke købe, det er samme problem!!!