Avatar billede Lasse Novice
23. januar 2002 - 22:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Empire Earth og flere capitols

Er der nogen der ved hvordan man bygger flere Capitols i Empire Earth? Jeg ved at det sker ved at man bygger en settlement(dem hvor man bringer resourcer til), og derfra udbygger den. Jeg ved bare ikke hvordan denne udbydes.

Hjaelp please. Jeg ved det kan lade sig goere, da jeg paa en eller anden maade har faaet gjort det, og computeren goer det i stor stil.

Tak paa forhaand
Avatar billede karl_hungus Nybegynder
24. januar 2002 - 03:42 #1
Du gør det ved at befolke den med villagers. Kommandoen hedder vist
'populate' (tryk: C).
Når du har befolket den med 5 villagers bliver det til et town center og
når der er 15 i bliver det en capitol. Max antal er 50. Jo flere der er i, jo
hurtigere samler man ressourcer.
Avatar billede Lasse Novice
24. januar 2002 - 15:53 #2
ja, jeg havde selv fundet ud af det ved at laese i manualen.... det hjaelper nogen gange... anyway takker for svaret