Avatar billede fencer Nybegynder
23. januar 2002 - 22:17 Der er 9 kommentarer

Kan ikke printe i Win XP

Jeg har netop installeret Windows XP Prof. på en lidt ældre PII 266 med 312 MB RAM, hvoraf systemet kan bruge de 256. Der er rigeligt HD plads.

Jeg har en HP 720 blækprinter, somjeg ikke længere kan skrive ud på. Hvis bare der er mere en et par linier tekst for ikke at sige et billede el. lign. stopper printeren. Jeg har forsøgt alle tænkelig indstillinger foreslået både Microsoft og HP, men intet hjælper.

NB: Der er mange hjælpsomme mennesker herinde og jeg sætter pris på al den hjælp jeg kan få, men lad være at spilde din og mn tid på kommentarer som "det kender jeg godt" ellerse på Microsofts hjemmeside. På forhånd tak
Avatar billede resten Nybegynder
23. januar 2002 - 22:19 #1
og hvilke ting har de så forslået ?
Avatar billede fencer Nybegynder
23. januar 2002 - 22:23 #2
Alt lige fra defragmenter HD, luk alle åbne prog., genstart PC, slå udskrivning i baggrunden fra, forsøg med mindre filstørrelser, fjern ZIP drev....alt. INTET hjælper...det er sikkert et hukommelsesproblem af en art for jeg kan typisk skrive en enkelt side tekst ud, men det kokser lige så snart der bare en smule mere tekst eller noget grafik
Avatar billede resten Nybegynder
23. januar 2002 - 22:29 #3
Mit svar ville også være at hvis du fik en hurtiger maskine så ville der nok ikke være nogen problemer da xp den bare i sigselv trækker meget kraft.
Avatar billede fencer Nybegynder
23. januar 2002 - 22:57 #4
fair nok; jeg har ikke tænkt mig at anskaffe ny PC pga dette problem. Skulle der være en her, som har et konstruktivt forslag?
Avatar billede grinderslev Praktikant
24. januar 2002 - 03:57 #5
Har du ændret i BIOS før du installerede?
Så kan det være du lige skal ændre lidt på LPT1 derinde igen.
Avatar billede supermother Nybegynder
24. januar 2002 - 10:55 #6
Har du hentet en den nyeste driver der understøtter windows XP
Avatar billede fencer Nybegynder
24. januar 2002 - 14:42 #7
grinderslev: Nej, hvad skal jeg ændre i BIOS? Og hvorfor er det ikke nødvendigt i andre versioner af WIN?

supermother; ja og nej, HP siger selv at den nyeste driver er inkoorppreret i Win XP
Avatar billede resten Nybegynder
24. januar 2002 - 15:46 #8
Der er nok kun den ene muligehed og det er nok som hp selv siger der skal en støre maskine til da selve xp i sig selv kræver en del.
Avatar billede fencer Nybegynder
24. januar 2002 - 17:07 #9
resten; lad os lige slå fast; HP siger IKKE, at det er nødvenigt med en større PC, det er der faktisk INGEN der har sagt!! Det er ikke nødvendigt. Lad mig gentage min opfordring en sidste gang; hvis der er nogen her, som har et konstruktivt løsningsforslag hører jeg meget gerne fra Jer. På forhånd tak og go´ weekend