Avatar billede francker Nybegynder
23. januar 2002 - 16:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vis fejlkode beskeder

Hvordan får jeg vist fejlmeddelser på skærmen i internet explorer?
Når jeg sidder og programmerer kommer der altid kun en HTTP 500 - Intern serverfejl fejlmeddelse frem.

Jeg ved ikke rigtigt om det er min egen fejl i koden eller en fejl hos min udbyder. Fandt en fejl i min kode i det ene script og så virkede den igen. Men der stod ikke at jeg feks manglede et ".

Det har jeg set på andre maskiner at der gør. Hvad mangler jeg at rette på min maskine for at se fejlmeddelser??

Håber jeg har forklaret det ordenligt:-)
Avatar billede zephyr Nybegynder
23. januar 2002 - 16:14 #1
Du kan gøre det sådan her på clienten:

Funktioner > Internetinstillinger > Avanceret > Kryds af i Vis meddelelser om uskadelige HTTP-fejl

Ellers kan du gøre det sådan her i dit ASP:

i toppen af din side:
On Error Resume Next

og så i bunden:
If Err <> 0 Then
Response.Write "Der skete en fejl: "& Err.Description
End if
Avatar billede hirayz Nybegynder
23. januar 2002 - 16:15 #2
du skal gå ind i funktioner -> internet instillinger -> advaceret -> fjern hakket i vis venlig HTTP error ........
Avatar billede hirayz Nybegynder
23. januar 2002 - 16:16 #3
nå for sent ...
Avatar billede francker Nybegynder
23. januar 2002 - 16:18 #4
Kanon! tak for hjælpen begge to:-)