Avatar billede jwj Nybegynder
23. januar 2002 - 10:59 Der er 3 kommentarer

application development through Citrix

Hi !!!!
I am currently developing a small application that is supposed to convert a CAD drawing to other formats. The program is supposed to run through a Citrix applications server.
I would like to know if there are any precautions I should take or if there are any special standards I should follow. I am planning to write the program in C++ or JAVA
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. januar 2002 - 11:49 #1
Hmmm .. make sure that the program kan run in a multiuser enviorment?
Avatar billede jwj Nybegynder
24. januar 2002 - 09:53 #2
I må godt svare på dansk. Den er oprindeligt skrevet på engelsk fordi jeg skrev spørgsmålet i et af Citrix's forums (copy-paste), men det går lidt langsomt i deres forum.
Avatar billede men_dk Nybegynder
27. december 2002 - 09:42 #3
Som tommelfingerregel, kan du bare udvikle som om at det var en almen 32-bit platform, med en enkelt undtagelse.
Hvis du gemmer temporære indstillinger, så gør det samme sted som applikationen ligger, dvs lad være med at skrive det til "c:\temp".
Tag eventuelt en snak med jeres citrix-administrator om hvor ting skal gemmes, eller læg sådanne indstillinger i en .ini-fil. -det gør det nemmere at flytte applikationen.

/Men_dk