Avatar billede sif4ever Nybegynder
22. januar 2002 - 23:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Palktalk/ ICQ problem

Hejsa

Jeg har et problem med ICQ, når jeg prøver at snakke via mikrofon med mine venner, så kan mine venner ikke hører mig og jeg kan heller ikke hører Dem. Det må være et problem på min computer. Da mine venner godt kan snakke indbyrdes. Hvad skyldes det?

Jeg sidder selv og lurer på om det kan være min router der blokerer linjen? Kører direkte samtale på en anden port i routeren eller hvad?

Jeg synes ikke rigtigt det kan være en opsætningsfejl i ICQ eller Palktalk.

MVH
Jesper
/Webmaster
http://www.sif4ever.dk
Avatar billede sif4ever Nybegynder
21. februar 2002 - 02:21 #1
Nogen der kunne hjælpe mig?
Avatar billede dumdum Nybegynder
21. februar 2002 - 21:32 #2
Har du prøvet at skifte palktalk/ICQ ud med TeamSound fra www.teamsound.com. Det er faktisk perfekt til formålet, såfremt du ikke får det andet til at virke.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede sif4ever Nybegynder
02. juni 2002 - 01:33 #3
Jeg fik aldrig løst problemet