Avatar billede thabunny Nybegynder
22. januar 2002 - 22:55 Der er 2 kommentarer

Hvad gør den her kode?

Det var den bedste kategori jeg kunne finde til formålet :)

nogle der kan forklarer hvad den gør??
step bye step! selvom der mangler 99/100 af scriptet burde det kunne lade sig gøre...

function image() {
  var sURLParams = "";

  // don't open the dialog if it is already open
  try {
  if(winIM.document) return;
  } catch(e) {}

  // check current selection for image
  if(element.editor.DOM.selection.type == "Control"){
    var oIMG = element.editor.DOM.selection.createRange().item(0);
    if (oIMG.tagName.toLowerCase() == "img") {
      // strip the absolute page if baseURL is defined
      var sImgSrc = oIMG.src;
      if (baseURL.length > 0) {
        sImgSrc = execRE(element.BaseURL, "", sImgSrc);
      }
      //Set the url variables
      sURLParams += "&src=" + sImgSrc + "&style=" + oIMG.style.cssText + "&alt=" + oIMG.alt + "&width=" + oIMG.width + "&height=" + oIMG.height + "&hspace=" + oIMG.hspace + "&vspace=" + oIMG.vspace + "&border=" + oIMG.border + "&align=" + oIMG.align
    }
  winIM = window.open(element.ScriptPath + "image.cfm?imagepath=" + element.ImagePath + sURLParams, "ImageManager","width=480,height=260,menubar=0,status=0,toolbar=0,resizeable=0");
}

-ja der er DOM i :)
Avatar billede ras2000 Nybegynder
23. januar 2002 - 09:10 #1
Jeg ville gætte på at den åbner et nyt vindue, hvis der ikke er et åbent allerede, med et eller flere billeder i.
Avatar billede ras2000 Nybegynder
03. juli 2002 - 15:43 #2
Er det her spørgsmål åbent?