Avatar billede pornztarr Nybegynder
21. januar 2002 - 22:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

beovison LX 5500 b & o

Jeg har lige købt et beovision LX 5500 b og o fjernsyn, men bag glas pladen er der nogle nikotin pletter, hvordan kan jeg tage pladen af så jeg kan vaske den??

plz help me fast!!! 150 point!
Avatar billede pft Nybegynder
21. januar 2002 - 22:16 #1
Er den ikke bare skruet i?
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2002 - 22:19 #2
Prøv at pille listen udenom af, hvis du kan!
Så kan du muligvis få den ud.

Pas på ikke at beskadige listerne!
Avatar billede pft Nybegynder
21. januar 2002 - 22:22 #3
1. Vip forsigtigt frontpladen af tv\'et ved at tage fat i indhakket midt på pladen
2. Giv både frontpladen og selve tv\'ets glasskærm vinduesrens på en blød klud
3. Pas på du ikke ridser eller bøjer frontpladen for meget under rengøringen
4. Når du skal montere fronten igen, sætter du den først ind i den ene side, bøjer den forsigtigt midtpå ved at sætte en tommelfinger i indhakket på midten, og presser den så ind i den anden side.  http://www.dr.dk/leth/arkiv/140200.htm
Avatar billede pornztarr Nybegynder
22. januar 2002 - 22:32 #4
det er ikke modelen mx jeg har men LX, der er ikke noget indhak på midten...
Avatar billede pornztarr Nybegynder
16. februar 2002 - 18:42 #5
nu har jeg fundet ud af det selv. jeg skulle bare tage højtaler fronten af, så sad der fire skruer som skulle skrues ud, efter dette kunne man tage palden ud!