Avatar billede westlife Nybegynder
21. januar 2002 - 15:37 Der er 4 kommentarer

undermapper fx. www.navn.dk/undermappe

<FRAMESET ROWS=\"*,0\" FRAMEBORDER=0 BORDER=0 FRAMESPACING=0>
<FRAME SRC=\"http://dynamic.dyndns.dk\" NORESIZE>
</FRAMESET>

Hvorfor skriver den det pis i en frame?
NB. Struer.net er sat til at pleje http://dynamic.dyndns.dk
Avatar billede freestyle Nybegynder
21. januar 2002 - 15:40 #1
forklar dig lidt nærmere er ikke helt klar over hvad du er ude efter :-)
Avatar billede Noone Nybegynder
21. januar 2002 - 19:41 #2
Tja, Pegepå, er for dem at de opretter en frame på deres webserver der så loader din side. En lorte løsning IMO.

Pege på for MIG er at man laver en CNAME record i zonefilen på DNS serveren, det er en 1000 gange bedre løsning, og struer.net tilbyder sikkert også denne service bare under et andet navn.

Jeg kan dog ikke se den mulighed på deres site, du kan også redelegere til gratisdns.dk så styre du selv DNS opsætningen, og kan gøre stort set hvad du vil. Dog er der et par ting gratisdns.dk\'s scritps IKKE vil være med på, men jeg er også krævende.

GratisDNS er ok til dit formål.

Jeg ved ikke, om du også bruger deres mailforward service.. Men hvis DNS bliver sat rigtigt op, kan den stadig benyttes.
Avatar billede Noone Nybegynder
21. januar 2002 - 19:42 #3
Avatar billede cpufan Juniormester
23. januar 2002 - 21:31 #4
hvis du ikke har dynamisk ip adresse er det ikke noget problem at sætte op i dns, men det tyder på du har dynamisk ip adresse siden du bruger dyndns,
så kan man jo af gode grunde ændre det i dns'en, men bliver nød til at køre det på navnet som du nævner.
Der kan naturligvis peges direkte på i IIs'en, men så vil dit domænenavn blive konverteret til det domænenavn so mden peger på.
så enten skal du købe en ipadresse hos din udbyder, eller også skal du lægge dine sider hos et webhotel.