Avatar billede projektogaven Nybegynder
21. januar 2002 - 11:06 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Statistikker om ungdomsboliger

Hejså!

Jeg er ved at lave en projektopgave om ungdomsboliger... Jeg har brug for nogle statistikker om ungdomsbliger... Hvormange findes der?!? Bruges de allesammen?!? Er der ventelister?!? Jeg vil gerne have links til forskellige sider... Jeg har prøvet Danmarks StatistikBank (www.dst.dk), men uden held.. måske kan i finde noget?!?
Avatar billede projektogaven Nybegynder
21. januar 2002 - 11:06 #1
Avatar billede jkjaers Nybegynder
21. januar 2002 - 11:30 #2
http://www.ungdomsboliger.dk/

her kan du tælle dem.
Avatar billede klumpen Nybegynder
21. januar 2002 - 11:35 #3
en anden god side er http://www.lejerbo.dk/ som er en del større end www.ungdomsboliger.dk men den har dog også andet end ungdomsboliger.
Avatar billede projektogaven Nybegynder
21. januar 2002 - 11:51 #4
jkjaers  >> Ja, ja, men tror du jeg gider at sidde at tælle for alle regioner?!?? Jeg skal bare bruge et sted hvor der står hvormange der er.....
Avatar billede klumpen Nybegynder
21. januar 2002 - 11:53 #5
det tror jeg ikke der findes.
Avatar billede projektogaven Nybegynder
21. januar 2002 - 11:57 #6
Det skal der!!! :-)
Hvad med de andre spørgsmål?!?:
Bruges de allesammen?!? Er der ventelister?!?
Avatar billede klumpen Nybegynder
21. januar 2002 - 12:05 #7
altså nu er jeg selv lige flyttet i ungdomsbolig i Holstebro for blot 3 måneder siden og der gik kun ca ½ uge efter tilmelding før jeg fik de første 2 tilbud om en lejlighed og efter blot en uge flyttede jeg ind.

Godt nok stod der på deres hjemmeside at der var 3-6 måneders ventetid men i dette tilfælde var jeg altså heldig.

Derudover har jeg set lejligheder ude ved os som har stået tomme i ca 2 måneder, og det er altså ikke fordi at det er et dårligt sted at bo da lejlighederne kun er fra 97 så de er i fin stand.

Håber at det gav dig bare et gran mere viden. (også selv om det kun var en lille del)
Avatar billede projektogaven Nybegynder
21. januar 2002 - 12:24 #8
OK, Du ved ikke noget om hvormange ungdomsboliger der findes i Danmark, vel!?!? Jeg har virkelig brug for det... I det hele taget findes der slet ikke noget statistik om ungdomsboliger... Der må da være noget om det et eller andet sted...??
Avatar billede klumpen Nybegynder
21. januar 2002 - 13:16 #9
ikke statistikker direkte over ungdomsboliger fordi den type går under lejeboliger/rækkehuse osv.
Avatar billede projektogaven Nybegynder
21. januar 2002 - 13:33 #10
Jeg har fundet noget over kollegier, men det er ikk helt det som jeg vil have...!
Avatar billede projektogaven Nybegynder
21. januar 2002 - 14:18 #11
Thx............!