Avatar billede laserus Nybegynder
18. januar 2002 - 18:48 Der er 10 kommentarer

Lyd i e-mails

Hej folkens
Ja jeg ved ikke rigtigt med de katagorier .. der er alt for mange af dem så den gled bare i et sted...

Hvorfor kan jeg ikke indsætte lyd i mine e-mails.? jeg kan nok høre når andre sender nogle med lyd i , det bliver afspillet automatisk med det samme jeg åbner E-mailen. det vil jeg også gerne kunne sende , men har ikke rigtigt fundet ud af hvordan. lad nu være med at komme med det foreslag , der hedder at gå op i menyen og indsætte billede og Hyberlink. jeg har fået at vide at der skulle jeg kunne indsætte lyd også.. men det er der ikke ,,,, der er ikke noget indsætte lyd og der har aldrig været det i mine E-mail programmer. jeg har prøvet med Microsoft-outlook , OutlookExpress 5.0  og Outlook2000 fra office2000-SR.1 og af og til med Word som editor , men det hjælper ikke . det kan sq da ikke passe .. kan det...?  opdater er også udelukket.. der er ikke mere for mig at hente på microsoft siderne , jeg har alt..
Nogen ide\'er..??
Der er ikke mange point at hente her da det jo altså skulle være pisse næmt. det er jo bare at insætte en lyd ..jo ,,men jeg har ikke den funksion ... og hvorfor har jeg ikke det.???
Sys:  Lorte Athlon , WinME ,

Laserus
Avatar billede freeman Nybegynder
18. januar 2002 - 18:52 #1
Du kan bare sende emailen i HTML og så indsætte en BG-lyd i den.. Så kan du fx. uploade lyden til dit webhotel og linke dertil.. Så høre den som modtager emailen den med det samme :-)
Avatar billede hells_bells Nybegynder
18. januar 2002 - 19:04 #2
Du går ind i formater/baggrund/lyd....
Avatar billede laserus Nybegynder
18. januar 2002 - 19:04 #3
Mit problem er at der er ikke nogen steder at indsætte lyd i mit program , og det skal der være, skulle jeg mene,, men nej. heller ikke i HTML.. ingen bagrundslyd heller.jeg går ud fra det skulle være i fanebledet \"formater\" hvor jeg også indsætter BGbillede. men det er der ikke.  Jeg kan nu godt se din ide .det var da en mulighed. men jeg skal ikke have noget Webhotel for at få en lyd i en email...
med mindre du kan finde et er gratis.  jeg overvejer at skifte program ,,, men til hvad..
Avatar billede hells_bells Nybegynder
18. januar 2002 - 19:05 #4
Hvilken outlook kører du med ?
Avatar billede laserus Nybegynder
18. januar 2002 - 19:10 #5
Hells bells ... jeg skrev tydeligt at jeg ikke har disse funksioner , formater/baggrund/lyd....
Mit spørgsmål er sådan set , hvordan får jeg dem.. det skal jeg jo have før jeg kan gøre det..
jeg Kan godt det med formater/Baggrund , men ikke lyd
Avatar billede laserus Nybegynder
18. januar 2002 - 19:11 #6
Det står også i mit ?  Outlook2000 .  fra office2000SR-1  pakken
Avatar billede hells_bells Nybegynder
18. januar 2002 - 19:14 #7
Der må være en fejl i instalationen
Avatar billede hells_bells Nybegynder
18. januar 2002 - 19:15 #8
Kan du ikke bare h klikke på din wavefil og så sende den på den måde ?
Avatar billede laserus Nybegynder
18. januar 2002 - 19:16 #9
Desuden bruger jeg somregel altid HTML formatet.  ellers er E-mails kedelige og animationer virker ikke,  så vit jeg har erfaret.
Avatar billede laserus Nybegynder
18. januar 2002 - 19:25 #10
Wave fylder for meget.. næ jeg havde tænkt mig noget med midi-- eller mp3...    ja fejl i installationen.måske..men ..måske er det mere compen så.. for jeg har prøvet alle de programmer der står øverst ,og det gælder dem alle... der er ingen funksion. insæt lyd i nogle af dem...og jeg har faktisk aldrig set denne funksion i nogle programmer på denne comp her....  Du må da indrømme det er ligt mærkeligt..