Avatar billede pjarnfelt Nybegynder
18. januar 2002 - 12:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nyt grafikkort - kan ikke deaktivere det på bundkortet

Jeg har købt et nyt grafikkort, geforce 2 mx 200 (PCI, da jeg ikke kan ta\' AGP), men der et et graffikkort på bundkortet, som jeg ikke kan deaktivere. Hvis jeg sætter det nyegrafikkort i, så kan den hverken finde det ene eller det andet grafikkort. Jeg har prøvet at sætte det op i biosen, men der står ikke noget om grafik overhovedet
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. januar 2002 - 12:47 #1
prøv at kig i din manual til dit bundkort om evt jumpers der skal flyttes.
Avatar billede pjarnfelt Nybegynder
18. januar 2002 - 13:04 #2
Der er kun en nicrast jumper, så vidt jeg ved er det noget med det indbygget netværkskort der er i. Ellers tak for hjælpen. Jeg har ikke manualen, er der ellers nogen der ved hvad der skal gøres?
Avatar billede 3xa Nybegynder
18. januar 2002 - 13:19 #3
Har du navnet/nummeret på bundkortet?
Avatar billede trismegistos Nybegynder
18. januar 2002 - 13:20 #4
Find manualen på producentens hjemmeside.
Evt. fortæl her hvilket bundkort.
Avatar billede pjarnfelt Nybegynder
18. januar 2002 - 13:22 #5
det er et dell bundkort, kan ikke finde model-nummeret.
Avatar billede luke_skywalker Nybegynder
18. januar 2002 - 13:26 #6
hvor gammelt er dit bundkort
Avatar billede trismegistos Nybegynder
18. januar 2002 - 13:31 #7
Download Dr.Hardware , det program vil kunne identificere dit mobo,....måske....
link : http://www.drhardware.de/
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. januar 2002 - 13:37 #8
Avatar billede pjarnfelt Nybegynder
18. januar 2002 - 14:01 #9
Jeg har fået at vide af nogen at man ikke kan. Det er et optiplex gx1.
Avatar billede 3xa Nybegynder
18. januar 2002 - 14:02 #10
nyt bundkort! :(
Avatar billede trismegistos Nybegynder
18. januar 2002 - 14:03 #11
jep
Avatar billede pjarnfelt Nybegynder
18. januar 2002 - 19:22 #12
Okay... Tak for det gutter, det må jeg vel blive nød til. :(