Avatar billede sokkaboiler Nybegynder
18. januar 2002 - 10:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brevfletting med outlook kontaktpersoner med brugerdefinerede felter !

Jeg har en del personer i mit outlook kartotek, jeg er nu intereseret i at gøre nogle brugerdefinerede felter, som jeg så skal kunne flette med ...
Når jeg i outlook kontaktpersoner, går under \"All Fields\", og laver en ny... når jeg så tager en ny person frem må jeg først vælge \"User-defined fields in folder\" før at se dette ny felt.. er der så nogen måde at jeg kan flette med dette nye felt ? ?
Og er der nogen måde jeg kan se dette felt uden at skulle vælge \"User-defined fields in folder\"

Er der nogen hjælp at hente her?
Avatar billede sokkaboiler Nybegynder
18. januar 2002 - 12:00 #1
Never mind, jeg fandt ud af den selv!
Avatar billede sokkaboiler Nybegynder
18. januar 2002 - 12:00 #2
jeg lukker og slukker!