Avatar billede knaldperlen Nybegynder
17. januar 2002 - 22:13 Der er 4 kommentarer

Kan man refreshe et vindue som ligger bag ved et popup vindue?

Skal have min browser til at refreshe det vindue som ligger bag mit popup vindue idet jeg lukker popup vinduet.... er det noget som kan lade sig gøre? og hvordan lyder koden?
Avatar billede nute Nybegynder
17. januar 2002 - 22:15 #1
<a href=\"java script:void( opener.location.reload(true) );\">Oppdater det vinduet som ligger bak dette popup</a>

/nute
Avatar billede knaldperlen Nybegynder
17. januar 2002 - 22:31 #2
Hvor skal <a href=\"java script:void( opener.location.reload(true) );\"> stå henne? i popup filen?
Avatar billede knaldperlen Nybegynder
17. januar 2002 - 22:33 #3
Jeg skal måske lige pointere at popup vinduet lukker af sig selv med koden:
<script>
self.close();
</script>
Avatar billede nute Nybegynder
17. januar 2002 - 22:34 #4
så kan du jo legge scriptet inn før du lukker det:

<script>
opener.location.reload(true)
self.close();
</script>