Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. januar 2002 - 20:30 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

BBC WORLD

Hard Talk:

Englænderne slagter vores udenrigs minister lige nu pga vores udlændige pakke ..hehe

we derserve this!!!
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2002 - 20:33 #1
damn og mit tv er istykker :(
ville ellers gerne se pia & co få tæv
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. januar 2002 - 20:42 #2
Du er heldig...

det blev rykket pga live fra washington fordi de live eftersøger terrorister...  damn!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. januar 2002 - 21:01 #3
Det kommer i stedet 23.30 (eller 22.30) på DR2

be there!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. januar 2002 - 21:02 #4
Hvem der dog havde sådan et par linier!!  :

www.bbc.dk :

Udvidelse af kapaciten.

Serveren er midlertidig nedtaget i dag den 17. Januar 2001, grundet tekniske forbedringer/flytning.

Vi vender tilbage med fuld fart på 2 X 622 MB/s linjer i morgen tidligt.

Tak for besøget.
Med venlig hilsen
Digital Marketing Support ApS
Bredgade 36 E 1260 København K
Tlf: 33 11 28 28
Fax.: 33 11 28 29
E-Mail: KundeService@digital.co.dk

Avatar billede 7th Praktikant
17. januar 2002 - 23:49 #5
Hvor mange danskere kan mon både gø, hoppe på et ben samt nævne kongerækken i omvendt rækkefølge ?
Alt det kræves der for at blive dansk statsborger hvis det står til regeringen. Samtidig regner regeringen med at arbejdsgiverne med kyshånd vil tage imod alle med et Muhammed navn ! Årets joke.

Yeah we deserve ;)
Avatar billede hells_bells Nybegynder
17. januar 2002 - 23:56 #6
Hallo det er sku det bedste der er sket for Danmark i lang tid.
Det har alt for længe været et slaraffenland for alle de såkaldte Nydanskere.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 07:35 #7
Danmark = slaraffenland????

Det er PINLIGT at være dansker!!!
Avatar billede barefoot Nybegynder
18. januar 2002 - 08:17 #8
Det er sørgeligt!
Alle de egocentrerede spassere der har så travlt med at rage til sig de ikke fatter vores samfund er ved at gå til grunde samtidig med vi eksporterer alt kvalificeret arbejdskraft at anden  herkomst end dansk!!
Var der måske ikke nogle af de småborgerlige herrer der så det store babykrak for et par dage siden???
Prøv måske at kigge på Japan og se hvad der skete. De fødte ikke nogle børn og har derfor store problemer. Det samme er sket i danmark og inden for en kort årrække for vi sammen problem, for vores demografiske kurve ser ligesådan ud!
Eneste løsning er importering af disse såkaldte perkernassere, ellers kan vi sku godt vinke farvel til pension og hvad vi ellers har kært!

Men nej hvorfor lytte til dem? Hvis der kommer fremmede tager de jo vores guld og slår os i  hjæl eller maler dannebro lortegul!
For satan få jer da et liv spassere!(racister)for der er fandme hvad i er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvad med alle de pensionister der trækker enorme summer ud af Danmark når de køber deres fine million villager i spanien for pension og opsparing?
Og så snakker vi om at folk sender penge hjem til tyrkiet?
---øh det ved  vi ik\' no\'et om!

Nok mest myndret på hels_bels...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 08:30 #9
Den samme gamle er dem de stemmer på Dansk folkeparti. Børsen har lavet en tankevækkende undersøgelse om hvem der stemmer på Dansk Folkeparti:

Ældre pensionister med kort eller ingen uddanelse.
Unge med kort eller ingen uddannelse. Unge arbejdsløse.

Fåtallet af DF\'erne findes altså på det danske arbejdsmarked. Alle dem der har været og er på arbejdsmarkedet eller på et studiested ved at det er her man får diskuteret tingene. Jeg har af mit gode hjerte (..hehe) valgt at være besøgsven for Røde Kors. Her kommer jeg ud og besøger ældre. Det eneste de laver ud over at snakke med mig er at glo flimmer. Hvad stemmer de? Dansk Folkeparit. Jeg har dog flyttet en del stemmer væk fra det yderste højre! Men det må være et tydeligt fingerpeg om at når medierne blæser enkeltsager op at der så faktisk sidder nogen og lapper det i sig, og dermed også stemmer ud fra det.

Vi må have en nuanceret debat på de landsdækkende medier, hvor vi oplyser om de faktiske forhold i dette land!

Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 08:42 #10
Den nye regering har efter min mening spillet fallit.

Som det eneste EU land yder vi ikke længere støtte til et uafhængigt center for menneskerettiggheder. Vi ligger det derimod ind under ministeriet, hvor rapkæftede anti-diskriminations forskere/medarbejdere kan afskediges hvis de åbner munden, som regeringens ledelse finder upassende!

Hvis jeg og min kæreste var parkistaner og fik et barn. Så skulle vores DANSKE barn vente til det blev 24 år med at kunne gifte sig med en parkistaner???? Hvad er det for noget??? Skal vi lovbestemme at kærlighed først endeligt kan indfries i en alder af 24 år?

Vi antager jeg kommer fra Indien. Jeg bliver ansat i Danmark fordi jeg som andre fra syd Indien er en haj til matematik og datalogi. Jeg flytter så til Danmark. Jeg møder med det samme en pige jeg forelsker mig i. Men! i de næste 7 år kan jeg blive sprket ud, da jeg ikke kan få en permanent arbejdstilladelse. Tror i selvpå jeg vil ligge min ekspertise i Danmark?

Jeg kunne blive ved...

Men det sjove er at beregningerne bygger på hvor mange der i Danmark om ca. 75 år er af anden etnisk oprindelse. I beregningerne tager man overhovedet ikke hensyn til at nogen undervejs er interegereret og fuldgyldige danskere. Min tip-oldefar er fra Spanien. Betyder det så min far ikke vil indgå i statistikken over danskere??? En mand der er født i det mørke nordjylland kan kun få ord på engelsk, derudover kun jysk?? hvis du flyttede til Italien. Du fik børn og børnebørn i Italien. Synes du det ville være fedt at dine børnebørn ikke har de samme rettigheder som de Italienske børn...

Hvad er dette for et Land!!!

Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 08:43 #11
arbejdstilladelse.  = opholdstilladelse...
Avatar billede cdc Novice
18. januar 2002 - 08:55 #12
Ikke for at lyde racistisk, men lad nu regeringen få lov til at arbejde vider med det. Danmark er jo det land i europa der er mest tolerant.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 09:14 #13
cdc> Jeg kan hverken gøre fra eller til :) Men jeg ville nu gerne kunne rette lidt i udlændinge pakken :)

Mest tolerant på nogle områder!!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
18. januar 2002 - 10:05 #14
Hvofor er alle blevet så bange for at blive kaldt racist ?
Man skulle næsten tro at det var et skældsord.
Jeg mener helt klart at vi skal tage os af vores egne før der gives ved kasse et.
Med det mener jeg at vores uddannelsesystem skal forbedres og sygehusvæsnet samt ældreplejen....

Det er på tide at vi åbner vores øjne, og sætter en stopper for alle de fammiliesamføringer og fupægteskaber.
Jeg kunne blive ved, men Eksperten er ikke et Politisk forum.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 10:18 #15
hells bells>

Dine synspunkter skæmmer mine øje.

Jeg gider ikke begynde at redegøre for principperne national vækst. Men!

Ved at bidrage agtigt til udvikling i lande der ikke har råd til at købe danmarks projekter får Danmark et meget større afsætningsgrundlag, og dermed mere velfærd. At skulle opbygge velfærd i et lille lukket system som Danmark er ikke økonomisk muligt!

Det med ældre skyldes i højere grad at vores familiestruktur er faldet af på den. I sydeuropa har de ældre det væsentligt bedre.. pga af velfærd? Nej pga af en struktur hvor ældre ikke bliver parkeret på et ældrehjem af familien. Desuden er der stor mangel på service assistenter. Et job kun få danskere ønsker at besidde en længere periode. Indvandrerne vil gerne have disse jobs!

Familiesammenføringer og fubægteskaber er totalt opblæst. Hvis du læser i statistisk oversigt så udgør de ikke en udgift man overhovedet gider at regne på. Det er ren probaganda!

Hvorfor er vi bange for at blive kaldt racist? Jeg kender ikke et være ord. At diskriminere pga kultur, etnisk oprindelse og hudfarve er da det mest afskyelige i denne verden.

!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
18. januar 2002 - 10:32 #16
Du har vist aldrig været i de såkaldte flygtningelande.
Lad os lige bytte rollerne om, og sige at det var os der flygtede, hvordan tror du at vi ville blive modtaget ? Tror du at de ville acceptere at vi var kristne, og ikke muslim ?
Vi ville få et sandt helvede dernede, og de ville skide os et stykke.
Ja jeg er vel det man kalder racist, men jeg ved at der er mange at de såkaldte nydanskere der hader os Danskere, og vil skide os et stykke.

Det værste er når de har boet her i landet i en årerække og de ikke engang har besværet sig med at lære sproget.
Det viser tydeliget at de ikke ønsker at lade sig integrere.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 10:42 #17
Hells Bells>

Nu har jeg tilfældigvis rejst en del også i mellemøsten!

Det er rigtigt at kristne har fx trange kår i tyrkiet som krænker menneskerettigheden.

Synes vi det er forkert?  JA!!!

Hvordan skal det så være i danmakr? Det der er forkert? NEJ!!

Jeg gider ikke argumentere mod generaliseringer! Masser af indvandere behersker dansk udmærket i skrift og tale!!
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2002 - 17:50 #18
<citat>
En mand der er født i det mørke nordjylland kan kun få ord på engelsk, derudover kun jysk?? </citat>
Ka godt være at du har været en del i mellemøsten - men du har vist aldrig været i jylland. *LOL*
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 17:53 #19
phunky> hehe .. er pt bosiddende i Århus :)
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2002 - 17:59 #20
aha.... jeg er sq bare lidt træt af at alle folk tror at jeg er dum fordi jeg snakker nordjysk - det er sq da lige så latterlig en fordom som at være racist :)
Avatar billede hells_bells Nybegynder
18. januar 2002 - 18:02 #21
Phunkypopcorn>  He he jeg har et sommerhus i Farsø. :o)