Avatar billede nobbod Nybegynder
17. januar 2002 - 11:44 Der er 5 kommentarer

opkalds program

Hvad hedder det opkaldsprogram som explorer åbner, når den vil ringe op til nettet, og det er ikke opkaldsforbindelsen under \"netværk via modem\" jeg tænker på..
Avatar billede nfotx Nybegynder
17. januar 2002 - 11:50 #1
???hmmm....???

der er et program der hedder dialer.exe, som kan ringe op... jeg er ikke helt sikker på hvad du mener...
Avatar billede professoren Nybegynder
17. januar 2002 - 11:56 #2
Jeg er heller ikke sikker hvad du mener, men der er flere muligheder:

Mest sandsynlig er det outlook el. outlook express, der ringer op og checker din postkasse.
Men der er også en termcap program (der viser modemets signaler f.eks.) og måske har
du installeret en 3de parts opkaldsprogram??

Hvilken programmer har du installeret udover outlook/outlook express?
17. januar 2002 - 12:23 #3
hvorfor vil di vide det ??
Avatar billede nobbod Nybegynder
17. januar 2002 - 13:58 #4
Det er den lille popup der kommer når man trykker på internet explorer, den hvor dit kundenummer og adgangskode står skrevet, og man trykker ring op. Det er ikke opkaldsforbindelsen, grunden til at jeg skal finde dette lille program er at man kan sætte det til at ringe op til internettet automatisk, i modsætning til opkaldsforbindelsen, der kun kan huske adgangskoden.
Jeg skal bruge den til at sætte i start, så computeren automatisk ringer op til internettet når den startes.
Avatar billede kaptajnen Nybegynder
17. januar 2002 - 17:32 #5
I kan se boxen ved at logge af internettet og prøve at åbne internet explorer!