Avatar billede morgel Nybegynder
28. april 2000 - 23:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Generende .dll-fil kan ikke fjernes...

Efter at ha' smidt et program ud, - ligger der endnu en generende dll.fil som popper op i tide og utidenår jeg er på nettet, - jeg kan ikke fjerne den umiddelbart, da jeg får at vide at den bruges af windows, - og derfor ikke kan slettes, - hjælp tak...
Avatar billede retep Nybegynder
28. april 2000 - 23:33 #1
Hvis den bruges af windows, er du da ikke interesseret i at slette den!?

Hvis du har slettet den manuelt, dvs. uden at bruge programmets uninstall, eller tilføej/fjern programmer, bør du installere programmet igen, og vælge en af disse!

Hvis du har afinstalleret korrekt, og stadig VIL af med pågældende fil, kan du genstarte i DOS og slette den derfra.

Hvis du ikke kender DOS kommandoerne, så sig til, så vil jeg prøve at guide dig igennem :)

Mvh
Retep
Avatar billede theprint Nybegynder
05. maj 2000 - 11:23 #2
Du kan alternativt prøve at tage et kig på registreringsdatabasen, og se om der skulle være noget tilbage fra det program du fjernede.

- ras