Avatar billede frissh Nybegynder
17. januar 2002 - 04:50 Der er 5 kommentarer

Krypt af HD

Er det muligt at kryptere hele en hd, incl. det område som windows ligger i ?

Har forsøgt, men det var ikke muligt, da man for at få adgang til det krypterede område, skal \"mounte\" området inde fra windows...! altså en selvmodsigende ting der umiddelbart ikke kan lade sig gøre...

Bruger pgp, er der andre krypteringsprogrammer, der kan gøre at der passwordssikring til det krypterede område, FØR windows starter op ? - altså en kryptering af HELE hd´en, men evt password, når der bootes...???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. januar 2002 - 06:23 #1
Arbejder du da for tvind?
Avatar billede tsocm Nybegynder
17. januar 2002 - 08:00 #2
Lytter med.
Avatar billede marty Nybegynder
17. januar 2002 - 08:34 #3
os mig
Avatar billede miljoeken Nybegynder
17. januar 2002 - 17:19 #4
haha najs james
Avatar billede angelfire Nybegynder
23. januar 2002 - 13:10 #5
<--- Lytter spændt