Avatar billede c971875 Nybegynder
28. april 2000 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brug af Run i acces

Jeg fik at vide af Jordan, at jeg kunne bruge Run således:

I Access skal du bruge funktionen Run

Run "Testsub","parameter1","Parameter2",.........

Men jeg var nok lige hurtig nok til at acceptere svaret. Jeg kan i hvertfald ikke finde ud af at bruge Run. Jeg får fejlmedd:

Microsoft Access can't find the procedure 'prop_size_def.'
*You may have used the Run method in Visual Basic but entered an invalid procedure name, or you used the Run method without first opening a database.
*You tried to use the OpenModule action or method, but you used an invalid procedure name.

når jeg bruger Run således:

    Run "prop_size_def"

prop_size_def er erklæret således 10-15 linier længere nede:

    Public Sub prop_size_def()

Jeg ville godt give Run en hvilkensomhelst streng, men pga problemerne har jeg nu valgt at give den en helt bestemt streng.
Avatar billede c971875 Nybegynder
28. april 2000 - 11:53 #1
Never mind, jeg har fået løst problemet/ændret problemstillingen.
Avatar billede c971875 Nybegynder
22. november 2000 - 14:54 #2
Jeg prøver lige at lukke spørgsmålet igen.