Avatar billede pixelwebdesign Nybegynder
16. januar 2002 - 00:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Baggrund som på eksperten

Hvordan laver man en baggrund som ligger der mens siden loader (som her på eksperten) ?!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. januar 2002 - 00:44 #1
lægger baggrundsbilledet i <body></body> og laver resten i en tabel, når siden hentes ind, og der skal hentes en masse ind i tabellen, eks. fra en database, så vises baggrundsbilledet imens resten hentes
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. januar 2002 - 00:46 #2
eller rettere resten ligger i et layer mener jeg
Avatar billede pixelwebdesign Nybegynder
16. januar 2002 - 01:00 #3
Takker..
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. januar 2002 - 02:56 #4
har du fået det til at virke??
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
27. januar 2002 - 12:20 #5
prøv dette:

<html>
<head>
<title>pixelwebdeisgn</title>
<script language="JavaScript">
ver = navigator.appVersion.substring(0,1)
    if (ver >= 4)
    {
    document.write('<DIV ID="cache"><TABLE WIDTH=400 BGCOLOR=#939598 BORDER=0 CELLPADDING=2 CELLSPACING=0><TR><TD ALIGN=center VALIGN=middle><TABLE WIDTH=100% BGCOLOR=#DCDCDC BORDER=0 CELLPADDING=0 CELLSPACING=0><TR><TD ALIGN=center VALIGN=middle><B><BR>Henter siden ... vent venligst!<BR><BR></B><TD> </TR></TABLE></TD> </TR></TABLE></DIV>');
    var navi = (navigator.appName == "Netscape" && parseInt(navigator.appVersion) >= 4);
    var HIDDEN = (navi) ? 'hide' : 'hidden';
    var VISIBLE = (navi) ? 'show' : 'visible';
    var cache = (navi) ? document.cache : document.all.cache.style;
    largeur = screen.width;
    cache.left = Math.round(100);
    cache.visibility = VISIBLE;
    }
    function cacheOff()
    {
    if (ver >= 4)
    {
    cache.visibility = HIDDEN;
    }
</script>
</head>
<body onload="cacheOff();">

</body>
</html>

----
jeg går ud fra, at du selv kan "programmere" om på tabellen....
MVH
Mr.Meincke